טיפול בשינוי סטטוס תעסוקתי

החלפת סטטוס תעסוקתי (משכיר לעצמאי או להיפך) הוא אירוע המחייב בחינה מחדש של ההסדר הפנסיוני של העובד/ת.

החלפת סטטוס תעסוקתי (משכיר לעצמאי או להיפך) הוא אירוע המחייב בחינה מחדש של ההסדר הפנסיוני של העובד/ת.

מעבר משכיר לעצמאי

כאשר אנו נדרשים לטפל בהחלפת סטטוס משכיר לעצמאי יש לבצע בדיקת מסלקה ללקוח/ה ולבחון את מה שהיה להם עד היום ונשאל את הלקוח/ה מה צפוי להיות בעתיד: מהו סוג העיסוק, מהן הכנסות הצפויות ועד כמה מהר העסק צפוי להיות רווחי. כל זאת על מנת לבחון יחד, מהו הביטוח המותאם ביותר עבורם בשלב זה, האם להתחיל בביצוע הפקדות באופן מידי או האם להחיל הסדר ריסק זמני ורק בהמשך להעביר את הלקוח לתשלום עצמאי התואם את הכנסותיו?

מעבר מעצמאי לשכיר

כאשר אנו נדרשים לטפל בהחלפת סטטוס מעצמאי לשכיר אנו בודקים את המסלקה של הלקוח לוקחים ממנו את סוג העיסוק ופרטי המעסיק ובוחנים האם ניתן להשתמש במוצרים הקיימים ולהסב אותם לסטטוס שכיר ועם הפקדות שמתאימות לשכר שלו או שעלינו להחליף למוצר אחר (או לשלב ביניהם). כמו כן נעדכן את חברת הביטוח / קרן הפנסיה בפרטי המעסיק החדש על מנת שהמוצר יהיה ערוך כהלכה לקליטת הפקדות מהמעסיק.

למה להיעזר באיש מקצוע?

מיותר לציין את החשיבות של הטיפול הנכון שכן טיפול בהחלפת סטטוס תעסוקתי אינו שירותי בלבד אלא דורש גם מקצועיות.

שירות זה ניתן במסגרת שיטת סוכן נאמן לקוח בה אנחנו עובדים מזה שנים ארוכות או ניתן לרכישה בנפרד למי (שעדיין) אינו לקוח השיטה.

זיכרו כי טיפול בהחלפת סטטוס תעסוקתי דורש מקצועיות לצורך ביצוע כל ההתאמות הנדרשות תוך שמירה על הרצף הביטוחי שלכם.

אנו נדאג לכך שהכיסוי הביטוחי לאובדן כושר עבודה יהיה מותאם בדיוק לפי צורכיכם האישיים ויעניק מענה אמיתי בקרות מקרה הביטוח חלילה.