פתרונות ביטוח לפגים

אני מוצא יתרונות רבים וממליץ בחום על עריכת ביטוח בריאות פרטי לרך הנולד בסמוך ללידה
אך מה המצב בנוגע לילד שנולד כפג? במקרה זה חברות הביטוח מערימות, לצערי, לא מעט קשיים, ובצדק מבחינתן.

אני מוצא יתרונות רבים וממליץ בחום על עריכת ביטוח בריאות פרטי לרך הנולד בסמוך ללידה. אך מה המצב בנוגע לילד שנולד כפג? במקרה זה חברות הביטוח מערימות, לצערי, לא מעט קשיים, ובצדק מבחינתן.

בשנת 2014 קיבלתי מתנה משמים. לאשתי ולי נולדו תאומים (אחרי שני אחים גדולים).

מאחר והלידה הייתה מוקדמת מאוד נחשפתי לעולם הפגים שהיה נסתר לחלוטין מעיניי עד ללידת בניי.

חלק מהחברות לא מוכנות כלל לקבל פגים לביטוח הבריאות עד גיל 3. אחרות מוכנות לקבל, אך בתוספת החרגות שונות שלא תמיד מוצדקות. מצב זה מכניס לעיתים את ההורים למערבולת בסבך הביטוח עם דרישת החברות למסמכים שונים. זהו בדרך כלל תהליך ארוך ולא פשוט כלל. לכן, כדאי להיעזר במי שיש לו ניסיון, יכולת וקשרים בחברות הביטוח, על מנת להביא לכם את המוצר המוגמר הטוב ביותר עבורכם.

לקח לי, באופן אישי, כשלושה חודשים להתדיין ולספק מסמכים לחברות הביטוח השונות עד שהצלחתי להכניס את ילדיי לביטוח, ועוד כשנתיים וחצי להסיר את כל ההחרגות בפוליסות, עם גדילתם וירידת הצורך במעקב הרפואי.

כיום, שנים רבות לאחר מכן, אני גאה על שהצלחתי להכניס כבר מעל ל-100 פגים לביטוחי בריאות בחברות השונות תוך כדי עבודה יסודית ולעיתים אף סיזיפית שלי עם ההורים באיסוף מסמכים, בניית תוכנית מתאימה לצרכי הילדים (מתוך הידיעה שלפגים יש לעיתים צרכים שונים מאשר לילדים אחרים) וכמובן בהתדיינות וקשרים עם חברות הביטוח על מנת לוודא שאני מכניס את הפגים למקום הנכון ביותר עבורם ובתנאי הכניסה הטובים ביותר האפשריים – כאשר הנקודה העיקרית בכל הסיפור, לאחר ההכנסה למסגרת ביטוח מתאימה, היא כמובן הצלחה בתהליך מימוש הזכויות הרשומות בפוליסה ללא רבב.

המשך הליווי למשפחות הפגים

לעיתים הליווי שלי נמשך עוד שנים קדימה בעדכון חברות הביטוח במסמכים רפואיים גם לאחר כניסת הביטוח לתוקף וזאת על מנת לשפר את התנאים וצמצום החרגות למינימום האפשרי.

גאה מאוד שנפלה בידיי השליחות לסייע להורים צעירים ולתינוקות שנולדו פגים ולוודא שיש להם את ביטוח הבריאות הטוב והמתאים ביותר עבורם וזאת על אף הקשיים הנלווים לתהליך שכזה.

הורים לפגים? מצאתם בית!

פנו אלינו להכוונה ולסיוע בעריכת פוליסת ביטוח הבריאות הפרטי לילדיכם.