נעים להכיר, סתיולי צרכנות נבונה בביטוח – משרד ותיק המתמחה בניהול תיקי ביטוח וליווי משקי בית בנושא חסכונות ארוכי טווח בגישה חדשנית וייחודית.
סתיולי מאמינה בצרכנות נבונה בביטוח, ומציעה לכם מגוון פתרונות ביטוח ליצירת מעטפת ביטוחית מושלמת
סתיולי מאמינה בצרכנות נבונה בביטוח, ומציעה לכם מגוון פתרונות ביטוח ליצירת מעטפת ביטוחית מושלמת
אתם כבר מכירים אותי ויודעים שאני תמיד ממליץ לא להתפתות להצעות של מוכרנים טלפוניים, גם אם הן נשמעות "קוסמות" במיוחד. אז הנה עוד סיפור שיסביר לכם מדוע – אמנם במקרה הזה לא מדובר על מוכרן, אלא משמר טלפוני, אבל הסיפור לא פחות גרוע ואולי אפילו יותר…
מקרה שהיה, כך היה:
לקוחה שלנו (גלי, שם בדוי) פנתה אלינו לאחר שעברה מקום עבודה וביקשה שנבדוק ונסדר עבורה את כל נושא ההפקדות לפנסיה, מכיוון שהייתה לה תחושה שמשהו לא בוצע כראוי בעת המעבר, וההפקדות קורות באיחור או שאינן קורות כלל וכלל.
חשוב לציין שגלי חזרה לעבוד לאחר תקופה בה לא עבדה, מאחר והייתה במצב של אובדן כושר עבודה. מכיוון שלא עדכנה אותי ו/או את קרן הפנסיה שחזרה לעבוד, גלי איבדה את הוותק שלה בקרן – מצב שהוא כמובן גרוע במיוחד.
ולמרות כל זאת, לא אני ארים ידיים, ואנסה לעשות עבורה את המקסימום והמיטב – כך היה גם במקרה זה. מיד התחלתי בבדיקות, ראשית ביררתי מול קרן הפנסיה הקיימת שלה (שבינתיים ניצלה את המצב והחלה לגבות את דמי הניהול המקסימליים המותרים על פי חוק – 0.5%) האם נוכל לחדש את ההפקדות. קרן הפנסיה אישרה את הבקשה, בכפוף למילוי הצהרת בריאות והחרגות על מצב רפואי קיים.
כפי שכבר ציינתי, גלי רק לאחרונה חזרה לעבוד לאחר שהייתה במצב של אובדן כושר עבודה, לכן היה לי חשוב שלא לערוך הצהרת בריאות חדשה והמשכתי לבחון את החלופות האפשריות. לאחר בדיקה מעמיקה מצאתי מספר קרנות פנסיה שהסכימו לקבל את גלי ללא הצהרת בריאות. ביניהן מצאתי קרן פנסיה המאפשרת הצטרפות בדמי ניהול נמוכים מאוד (0.1%, מדובר על הוזלה של 80% ממה שהלקוחה משלמת היום!).
דאגתי לכל הפרוצדורה עבור גלי, פתחנו עבורה את הקרן, הנחינו את המעסיק לבצע מעתה את ההפקדות לקרן החדשה, והעברנו בקשה לקרן הפנסיה הישנה לנייד את הצבירה בגובה כמה מאות אלפי שקלים לקרן החדשה.
עד כאן הכל נשמע בסדר גמור, נכון? אז זהו שלא, מכיוון שבנקודת הזמן הזו התעורר המשמר הנמרץ מקרן הפנסיה אותה ביקשנו לעזוב, התקשר לגלי, וכשהיא הסבירה לו את סיבת המעבר – ענייני הצהרת הבריאות החדשה אותה דרשה הקרן (היא גם פירטה על מצבה הבריאותי הנוכחי), "נדלק" המשמר הפעלתן ואמר לה בלי להתבלבל: "מה זה משנה? גם אם קיבלו אותך ללא הצהרת בריאות, יש לך תקופת אכשרה למצב בריאותי קיים!"
גלי, שנבהלה כמובן, התקשרה אליי מיידית, אך אני הזכרתי לה שאכן ידוע שיש לה תקופת אכשרה, אך בניגוד למשמר הטלפוני (שגם התעלם מנושא דמי הניהול), המשכתי את ההסבר והזכרתי לה כי בתום חמש שנים מסתיימת תקופת האכשרה ואז היא תהיה מכוסה כמו כל אדם בריא אחר, לרבות על המצב הרפואי שהיה קיים טרם קבלתה לקרן הפנסיה, וזאת בניגוד להחרגה שמגיעה בעקבות מצב רפואי קיים ונשארת לכל החיים…
במקרה הזה הלקוחה נזהרה, בדקה, שאלה ולא נפלה בפח – אבל על כמה אחרים כן מצליחים לעבוד?
והמסקנה החשובה ביותר מהסיפור הזה, כמו גם מעשרות סיפורים אחרים בהם אני נתקל מדי שנה – שכרתם את שירותיו של סוכן נאמן לקוח, מקצועי, יסודי, נטול אינטרס זר, שעובד בשבילכם ועבורכם, מדוע עליכם לשוחח עם מוכרן טלפוני, שמייצג רק את קרן הפנסיה או חברת הביטוח עבורה הוא עובד וממנה הוא מקבל את המשכורת והבונוסים עבור מכירות ושימורים של לקוחות?
זכרו – כל שינוי בקרן הפנסיה או בתיק הביטוח עלול לפגוע בכם ובמקרים מסוימים אף להיות בלתי הפיך, לכן חשוב שלא לנהוג בפזיזות ולהיעזר בבעל מקצוע שלא יהיה מטעם חברת הביטוח או קרן הפנסיה, אלא אחד שידאג גם לאינטרסים שלכם.
גם אתם מעוניינים בסוכן נאמן לקוח שידאג לאינטרסים שלכם?
מרכז מסחרי צורן
דרך לב השרון 42, ת.ד. 7715
09-773-7733
09-773-7737
office@stavli-ins.co.il