נעים להכיר, סתיולי צרכנות נבונה בביטוח – משרד ותיק המתמחה בניהול תיקי ביטוח וליווי משקי בית בנושא חסכונות ארוכי טווח בגישה חדשנית וייחודית.
סתיולי מאמינה בצרכנות נבונה בביטוח, ומציעה לכם מגוון פתרונות ביטוח ליצירת מעטפת ביטוחית מושלמת
סתיולי מאמינה בצרכנות נבונה בביטוח, ומציעה לכם מגוון פתרונות ביטוח ליצירת מעטפת ביטוחית מושלמת
אז, עברתם בשעה טובה למקום עבודה חדש, ברכות.
במציאות של עולם העסקים הדינאמי, בין אם עברתם לחברה גדולה ובין אם לחברה קטנה, אחת הנקודות החשובות במעמד זה היא ההגנה וההקפדה על זכויותיכם, מחד, ובחינה אובייקטיבית של מכלול האפשרויות העומדות בפניכם מאידך.
קחו למשל את שי, לקוח המשרד, שהתחיל לעבוד לאחרונה בחברה גדולה. כחלק מהתנאים הציעו לשי להצטרף לפוליסת ביטוח בריאות משפחתית, במסגרת קולקטיב "בעלות טובה, ללא תקופת אכשרה". מנהל ההסדר בחברה אף הגדיל לעשות ויצר טבלה מרשימה בה דאג לציין את היתרונות הגדולים – מבלי להזכיר את החסרונות… שי הוא לקוח המשרד מזה שנים רבות ובעל פוליסת ביטוח בריאות ותיקה ומעולה, שדאגנו לשמר.
עכשיו, בואו נבחן את הדברים בגדול:
במקרה של שי, ביטוח הקולקטיב שהוצע לו הוא בחברה קטנה, עם נתח שוק קטן בתחום ביטוחי הבריאות. בניגוד לכמעט כל שאר הביטוחים, בביטוח בריאות חשוב מאוד לבחור את החברה המבטחת. מכיוון וזהו ביטוח מסוג שיפוי ולא פיצוי, חשוב מאוד לוודא את רמת המקצועיות, הזמינות, הניסיון והשירותיות של מחלקת התביעות. ובמקרה זה, אין מה להשוות בין חברת ביטוח קטנה לבין חברה גדולה בעלת מחלקת ביטוח ותיקה ומנוסה.
בדרך כלל המחיר שמוצע בפוליסות קולקטיב הוא אטרקטיבי ביחס לפוליסה בבעלות פרטית – אך לא כך במקרה של שי, שהפרמיה שמשלם היום לא שונה בהרבה מהמחיר שהוצע לו במסגרת הקולקטיב.
בביטוח בריאות יש חשיבות מיוחדת לסוכן המטפל. חשוב להבין שבפוליסת קולקטיב אין סוכן אישי מטפל, והטיפול בתביעה עתידית יהיה באמצעות מוקד – בשעות הפעילות הרשמיות בלבד, בתוספת בירוקרטיה וזמני המתנה על הקו… גם בנושא זה אין מה להשוות בכלל עם היחס האישי שתקבלו מסוכן נאמן, ושלא לדבר על המקצועיות והניסיון, וגם על ההיכרות והקשרים האישיים עם כל הדרגים הכי גבוהים בחברה ובמחלקת הבריאות, שיתנו מענה בעת הצורך, דבר שלא תזכו לו בלי סוכן אישי.
ונושא נוסף שכדאי לשים עליו את הדעת: מהו תוקף הפוליסה? ביטוחי בריאות קולקטיב תחומים בזמן ותלויים בהסכמים עם החברה המעסיקה – מצב בעייתי מאוד עבור שי, במידה ויחליט לעבור מקום עבודה, כי אז יוותר בלי וודאות על תנאי הביטוח (הכיסויים) ולא על המחיר לתקופה ארוכה.
בימים בהם הדינאמיות גבוהה והמעברים בין מקומות עבודה מתרחשים אחת לכמה שנים, במקרה של שי, המעבר לפוליסת קולקטיב עלול להיות מלכודת – כי בעוד שבפוליסת הפרט יוכל שי להמשיך את הפוליסה גם בעת מעבר למעסיק אחר, ללא הצהרת בריאות, בביטוח הקולקטיב, במקרה של שינוי במצב הבריאותי, עלול שי למצוא את עצמו "כבול" לביטוח בחברה קטנה, לאורך כל חיי הפוליסה ו"לשכוח" מהיתרונות של הביטוח בחברה גדולה ומנוסה…
לכן חברים, ערכה של פוליסת ביטוח בריאות פרטית, בחברה גדולה ובטיפולו של סוכן ביטוח נאמן, אשר ילווה אתכם במקרה של תביעה גדולה או קטנה – לא יסולא בפז.
לסיכום הדברים, מעבר לביטוח הקולקטיב במקרה של שי – הוא שגיאה חמורה, ואני שמח ששי היה זהיר מאוד ועצר להתייעץ עימי לפני שביצע שינוי, שהיה גורם לנזק גדול…
חשוב לזכור שמנהל ההסדר הציע לשי לוותר על פוליסת הפרט בבריאות ולהצטרף לקולקטיב, מבלי להזכיר כמובן אף אחת מהנקודות שהעלינו כאן. ואם נודה על האמת – גם מבלי לקחת את טובתו של שי בחשבון, אלא את טובתו שלו בצורת עמלה שמנה, שיקבל אם יצליח "למכור" לעובד החדש את המעבר לפוליסת הקולקטיב…
אנחנו כאן על מנת לוודא שהמעבר שלכם בין מעסיקים יהיה חלק ומועיל עבורכם, ושפוליסות הביטוח שבחרנו עבורכם בקפידה תישארנה לשרת אתכם, בעת הצורך, ולאורך שנים.
עברתם או עוברים בקרוב למקום עבודה חדש?
מרכז מסחרי צורן
דרך לב השרון 42, ת.ד. 7715
09-773-7733
09-773-7737
office@stavli-ins.co.il