למה חשוב שיהיה לצידכם סוכן ביטוח נאמן לקוח בתביעת בריאות מורכבת?

אתם כבר מכירים אותי ויודעים שאני תמיד ממליץ לא להתפתות להצעות של מוכרנים טלפוניים, גם אם הן נשמעות "קוסמות" במיוחד. הפעם אסביר את הנושא מזווית מעט שונה – כי לא תמיד תביעת הביטוח היא כספית, וגם במקרים שאינם בהכרח כספיים, עדיף שיהיה לצידכם 'סוכן נאמן לקוח' ושלא תצטרכו לנהל את הדברים בעצמכם.

לא תמיד תביעת הביטוח היא כספית, וגם במקרים שאינם בהכרח כספיים, עדיף שיהיה לצידכם 'סוכן נאמן לקוח', שידאג לנהל עבורכם את התביעה בצורה המיטבית.

איך מתפעלים תביעת ביטוח בריאות בעת מצב בריאותי מורכב?

ממש בימים אלה, אנחנו עוזרים לשלושה מבוטחים שונים, בהתנהלות מול חברות הביטוח, כדי "לתפעל" מצבים בריאותיים מורכבים אליהם הם נקלעו. לא אני ולא הלקוח, יודעים מי צוות הרופאים המומחים המתאים ביותר לטיפול בבעיה הרפואית הספציפית ממנה הם סובלים, ובטח שלא מסוגלים בעצמנו לקדם תורים לאותם מומחים. כאן נכנסים הקשרים הענפים שלי עם האנשים המתאימים בחברות הביטוח השונות, שגם עוזרים לי למצוא את הצוות הרפואי הנכון ביותר למצב הרפואי המורכב, וגם לקדם את התור במהירות לבדיקות, להתייעצויות ולטיפולים. וכל זאת בשיתוף פעולה מלא עם השותפים העסקיים שלנו בחברות הביטוח, שמראים פעם אחר פעם שיש על מי לסמוך.

עכשיו תתארו לעצמכם מצב בו חלילה נקלעתם לסיטואציה בריאותית לא פשוטה, אך את ביטוח הבריאות עשיתם באמצעות מוקדן טלפוני ולא באמצעות סוכן נאמן לקוח, שאתם מכירים באופן אישי. כדי "לתפעל" את הדברים, במצב מורכב גם ככה, תצטרכו לפנות בעצמכם למוקד של חברת הביטוח, ללחוץ על המספרים המתאימים כדי להגיע למחלקה הנכונה, לקוות ש"תיפלו" על נציג שבאמת ירצה לעזור, וגם אז – תצטרכו בעצמכם לעשות את כל הפרוצדורות, איסוף המסמכים, שליחתם וכדומה, בתקווה שהדברים "לא יפלו בין הכיסאות".

כשאנחנו מטפלים בתביעות מסוג זה, מבוטחינו מכירים אותנו באופן אישי, הם מפקידים בידינו את הטיפול באופן מלא ומוחלט, ונהנים מהקשרים הענפים שיש לנו בחברות הביטוח השונות, והמקצועיות והניסיון רב השנים שצברנו – כדי שנוכל לייעל ולזרז ככל הניתן את הטיפול בתביעה, בלי שדברים יתפספסו או יפלו בין הכיסאות, וכדי שלהם יהיה את הראש השקט כדי להתרכז בטיפולים ובהחלמה המהירה.

לשלושת הלקוחות שלנו אנחנו מאחלים רק בריאות והחלמה מהירה, אנחנו נהיה כאן לצידכם ככל שנידרש, וננסה להקל עליכם את התקופה הלא פשוטה, ככל הניתן.

ולכם חברים, נזכיר, כי אמנם מדובר במקרים שלא קורים בכל יום, אך אם חלילה אתם או בן משפחתכם יזדקק לטיפול רפואי מורכב, ללא ספק תעדיפו שאנחנו נהיה שם עבורכם, נדאג לכל צורך ועניין, ונטפל בתביעה מא' ועד ת', ואת זה לא תוכלו לקבל אם תרכשו את הביטוח באמצעות מוקדן טלפוני, שברגע שיסיים למכור לכם, כבר לא תהיו יותר בטיפולו ותצטרכו לעבור מנציג לנציג, וממחלקה למחלקה – בתקווה שתצליחו להגיע למישהו בעל אוזן קשבת, שגם יוכל באמת לעזור לכם.

 

רוצים להתייעץ איתנו בנוגע לביטוח הבריאות שלכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *