נעים להכיר, סתיולי צרכנות נבונה בביטוח – משרד ותיק המתמחה בניהול תיקי ביטוח וליווי משקי בית בנושא חסכונות ארוכי טווח בגישה חדשנית וייחודית.
סתיולי מאמינה בצרכנות נבונה בביטוח, ומציעה לכם מגוון פתרונות ביטוח ליצירת מעטפת ביטוחית מושלמת
סתיולי מאמינה בצרכנות נבונה בביטוח, ומציעה לכם מגוון פתרונות ביטוח ליצירת מעטפת ביטוחית מושלמת
טרחתם, דאגתם, שילמתם ממיטב כספכם מדי חודש, עבור תיק ביטוח מדויק עבורכם ועבור משפחתכם – אך עם יד על הלב, האם בעת הצורך חלילה, תדעו למצות את מלוא זכויותיכם אל מול חברת הביטוח? כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה – במהלך שנות הניסיון הרבות שלנו, הצלחנו לצבור ידע וקשרים רבים, אותם תוכלו לנצל לטובתכם בנושא מימוש זכויות מול חברות הביטוח. קראו את הסיפור הבא על התביעות בפוליסות ביטוח סיעודי ותוכלו להבין יותר.
פגשתי לפני כשלוש וחצי שנים את אהרון (שם בדוי), שכבר אז התקרב לגיל 80, ולכן, למרות החיבור הטוב שהיה בינינו – לא יכולתי יותר מדי לעזור לו או לבצע שינויים בתיקו, ונפרדנו בידידות. בחודשים האחרונים אהרון נקלע למצב סיעודי, ולאחר שהסתבך עם התביעות מול חברות הביטוח, הוא נזכר בפגישתנו, ומיד ביקש מבנו שיאתר אותי כי היה סמוך ובטוח שאוכל לעזור להם.
חשוב להבין כי לאהרון היו ארבע פוליסות ביטוח סיעודי בחברת מגדל. אהרון ובנו כמובן שמחו שאיתרו אותי, אך לפני הכל, על מנת שלא נטרח שלא לצורך – ביקשנו כי יעבירו אלינו את המסמכים הרפואיים הרלוונטיים המעידים על מצבו של אהרון, כדי שנבחן את היתכנות התביעה.
לאחר בחינה מדוקדקת של המסמכים עדכנו את הבן כי ישנה היתכנות טובה לקבלת התביעה על ידי חברת הביטוח, אך בהחלט ייתכן שהמסמכים לא יספיקו ועליהם יהיה להמציא מסמכים נוספים עבור חברת הביטוח, ואף הסברנו איזה מסמכים יידרשו מניסיוני. הבן ביקש שנגיש את התביעה ובמידה ויהיה צורך במסמכים נוספים – הוא ידאג להשיגם. הגשנו את התביעה לחברת מגדל, ועל מנת שלא נצטרך לטרטר את אהרון, תיאמנו עבורו רופא שיגיע אליו מטעם חברת הביטוח, כחלופה להשגת מסמכים רפואיים שיהיו מלווים בטרטור אהרון ובני המשפחה.
ביצענו את כל הדרוש מול חברת הביטוח, המסמכים הרלוונטיים הועברו למחלקת התביעות של מגדל ובאופן יחסי לתביעות סיעודיות, כל התביעות ב-4 הפוליסות, אושרו תוך פרק זמן קצר יחסית – התשלומים הועברו לאהרון באופן רטרואקטיבי וכמובן שאושרו למשך שנה קדימה. למעלה מ-7,000 ש"ח הכנסה חודשית קבועה לאדם שנקלע למצב סיעודי ומוצא עצמו לפתע עם הוצאות כבדות ובלתי מתוכננות – זהו סכום שאינו מבוטל ויכול לעזור ולהקל, ולו במעט, להסתגל לסיטואציה שאינה פשוטה כלל וכלל.
וזה סיפור קצר, אך משמעותי במיוחד על מימוש זכויות, גם עבור לקוח שלא היה מלווה על ידינו באופן שוטף ולא רכש את הביטוחים דרכנו. עבור מבוטח במצבו של אהרון, שמעבר למצבו הפיזי הסיעודי, "סובל" גם ממצב נפשי ורגשי לא פשוט, ואין לו את הזמן והכוחות להתעסק בתביעת ביטוח סיעודי מורכבת – אנחנו יודעים להפוך את אוסף המילים הרשומות בפוליסה למזומן בחשבון הבנק!
מעוניינים להתייעץ בנוגע לביטוח הסיעודי שלכם?
מרכז מסחרי צורן
דרך לב השרון 42, ת.ד. 7715
09-773-7733
09-773-7737
office@stavli-ins.co.il