כיצד הצלחנו "להציל" פוליסה סיעודית ותיקה? – סיפור לקוח

כפי שכבר סיפרתי לכם בעבר, תחום הביטוח הסיעודי מצוי במשבר שעוד לא ידענו כמותו. חלפו כבר כארבע שנים מההכרזה הדרמטית של חברות הביטוח השונות, על הפסקת שיווק פוליסות הסיעוד הפרטיות – ולכן, אם אתם מברי המזל, בעלי פוליסת סיעוד פרטית, הצעתינו החד משמעית עבורכם תהיה קודם כל לשמור על הביטוח הסיעודי הקיים שלכם מכל משמר – ובוודאי שלא לבטל אותו בשלב זה, זהו אינו המקום לחסוך בו!

סיפור קצר על לקוחה, שכמעט איבדה את הביטוח הסיעודי שלה, בשל חוסר תשומת לב. בזכות הקשרים הטובים שלנו עם חברת הביטוח – הנושא טופל. קראו כיצד.

חוסר תשומת לב שכמעט עלה באיבוד פוליסת ביטוח סיעודי

הנה סיפור קצר, על לקוחה שלנו, שכמעט איבדה את הביטוח הסיעודי שלה, וכל זאת בשל חוסר תשומת לב. למזלה, בזכות הקשרים הטובים שלנו עם חברת הביטוח, ההיכרות האישית שיש לנו עם נציגי החברה הבכירים, והליווי הצמוד שלנו – בשורה התחתונה הנושא טופל.

הסיפור החל לפני מספר שנים, כאשר זוג לקוחות מבוגרים שלנו ביקשו להוסיף את ביתם הצעירה (בשנות העשרים לחייה) לביטוח הסיעודי (בתקופה שעוד נמכרו פוליסות סיעודיות). בשלב מסוים הוראת הקבע לתשלום עבור הפוליסה של הבת עברה להיות משולמת מהחשבון שלה, ואחרי תקופה מסוימת, היא ביטלה את הוראת הקבע, משום שלא לגמרי הבינה את המשמעות או מכל סיבה לא ברורה אחרת.

בשל המצב הרגיש, אנו עוקבים באדיקות אחרי הפוליסות הסיעודיות של לקוחותינו, ומיד קפץ לנו בדוח הפיגורים כי הלקוחה לא שילמה את הפרמיה החודשית עבור הפוליסה. כמובן שמיד יצרנו איתה קשר, היא מסרה שתשלם, אך לא טיפלה בנושא – וחברת הביטוח ביטלה את הפוליסה.

מכיוון שבמקור הביטוח הנ"ל נרכש על ידי ההורים, עדכנו גם אותם בנושא – והם מיד נזעקו, וביקשו את עזרתנו. הסברנו להם שמדובר על נושא סבוך במיוחד, מכיוון שחברות הביטוח כבר לא מוכרות פוליסות מסוג זה קרוב לארבע שנים, ולכן ברגע שפוליסת ביטוח סיעודי מתבטלת, הן לא נאותות לחדש אותה, ובשורה התחתונה הסיכוי שיאשרו לחדש את הפוליסה שואף לאפס. ההורים התעקשו והסבירו שזה מאוד חשוב עבורם, וביקשו שנעשה כל מאמץ ונשתמש בכל המקצועיות והקשרים שלנו – על מנת לעזור להם לחדש את הפוליסה עבור ביתם.

הבטחנו לעזור ולנסות ככל יכולתנו, פנינו לדרגים הניהוליים הרלוונטיים בחברת הביטוח, ובסופו של דבר הצלחנו לשכנע אותם לעזור ללקוחה ולהחזיר לה את הפוליסה לפנים משורת הדין. כמובן שדבר כזה לא היה קורה לולא הקשרים שלנו בחברת הביטוח, יחסי העבודה הטובים בינינו, ההיכרות האישית עם הדרגים הניהוליים, היקף העבודה שלנו מולם וכדומה.

לסיכומו של עניין – הצלחנו "להציל" את הפוליסה ולהחזיר ללקוחה את הביטוח, כולל הרצף הביטוחי.

אז אם דאגתם להבטיח הגנה כלכלית על משפחתכם באמצעות ביטוח סיעודי פרטי – נהדר, שימרו עליו! זה הדבר שיסייע למשפחתכם בהתמודדות הכלכלית הכבדה אם תדרשו לכך, חלילה.

 

מעוניינים להתייעץ בנוגע לביטוח הסיעודי שלכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *