הוזלה בביטוח החיים? אל תתפתו להטעיות של מוכרנים טלפוניים – סיפור לקוח

כנראה שמבצעי סוף השנה הגיעו גם אל המוכרנים הטלפוניים – אין לנו הסבר אחר למבול הטלפונים שמגיעים אל לקוחותינו ממוכרנים אמביציוזיים, שמנסים למכור כמעט בכל מחיר, כולל הטעיות, טריקים ושטיקים "יצירתיים" במיוחד, המנצלים את חוסר ההבנה ואת רצונם הטבעי של הלקוחות לחסוך בעלות הפרמיה החודשית ולשפר תנאים (לכאורה).

לקוח המשרד מקבל שיחה טלפונית ממוכרנית מסבירת פנים המבטיחה לו הוזלה בפרמיית ביטוח החיים שלו. קראו את סיפור הלקוח והבינו את גודל ההטעייה...

הוזלה בביטוח החיים? – חישבו טוב מהי מטרת פנייתו של המוכרן הטלפוני לפני שאתם חותמים

רוב לקוחותיי נוהגים למזלם בשכל ומתייעצים איתי לפני שמבטלים / משנים / מקבלים את דבריו של המוכרן כלשונם.

והנה הסיפור הראשון, אחד מיני רבים רק מהתקופה האחרונה, שבחרנו להביא לפניכם:

לקוח המשרד מקבל שיחה טלפונית ממוכרנית מסבירת פנים המבטיחה לו הוזלה בפרמיית ביטוח החיים שלו. אני מבקש מהלקוח לראות את המסמך ששלחה לו הגברת ומגלה מייד את ההטעיה.

שימו לב לזה: בכדי להוריד את עלות הפרמיה החודשית קיצצה המוכרנית בלי בושה בסכום הביטוח בפוליסה בלא פחות מ-40% (!), ועכשיו ברור כשמש מדוע הפרמיה שהציעה הייתה נמוכה יותר – אך ברורה מאוד גם ההטעיה והסכנה שבהקטנת סכום הביטוח שלא בידיעתו של המבוטח!

כלומר, המבוטח חשב שההצעה הזולה והמפתה היא ללא כל שינוי בסכום הביטוח שרכש בפוליסה שלו. במידה והיה מסכים להצעת המוכרנית, היה חוסך אמנם 27 ש"ח בחודש אבל גם מקטין באופן דרסטי את סכום הביטוח עליו בוטח ולא בכדי – לאחר שיחה מעמיקה ובחינת כל הצרכים הייחודיים עבורו.

עכשיו בואו נשווה אחד מול השני 27 ש"ח (חסכון בפרמיה החודשית) אל מול 40% מסכום הביטוח המלא (מה שאומר בפועל פגיעה של למעלה מ-200,000 ש"ח). ומדוע בחרה לקצץ באופן גס בסכום הביטוח? כי ברור שבהשוואה "אחד על אחד" ההצעה שלה הייתה יקרה יותר…

אתם הבנתם את זה? כמה נמוך יכולים לרדת המוכרנים רק בכדי לרשום מכירה לזכותם?!

במידה ויתקשרו אליכם מוכרנים – המלצתי הגורפת תהיה לא לבצע שום פעולה מבלי להתייעץ איתנו קודם לכן! שמרו על תיק הביטוח שלכם שלם ומדויק עבורכם והימנעו מיצירת נזק שייתכן ויהיה בלתי הפיך ויפגע משמעותית בתיק הביטוח שלכם.

 

מחפשים סוכן ביטוח שידאג לכם לכל אורך הדרך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *