בעולם ההשקעות והפיננסים אין קסמים!

הסיפור שעלה לכותרות לאחרונה, ובמרכזו עומדות שתי אושיות רשת, שנכנסו לאיזו להרפתקה בה הבטיחו לאנשים תוצאות חלומיות אם רק ישקיעו את כספם במוצר שהם מוכרים, וגררו איתם למצולות המוני אנשים ומיליוני שקלים, אמנם לא שונה מעוד הרבה סיפורים אחרים שהכרנו בעבר, אך זוהי תזכורת כואבת לעד כמה הידע הרווח בכלל האוכלוסייה בכל הנוגע לתחום הפיננסי ולתחום ההשקעות בפרט נמוך מאוד בלשון המעטה, וחוסר הידע הזה הוא כר פורה למי שיודע לנצל את התמימות הזאת כהזדמנות עסקית – על חשבונכם!

הכללים שיתנו לכם ראש שקט בעולם ההשקעות והפיננסים

זוהי הזדמנות לחזור ולהסביר כי בכל עולם ההשקעות והפיננסים אין ולעולם לא יהיו באמת קסמים, ושאדם המבקש להשקיע את כספו מוטב שיעשה זאת דרך בעל מקצוע אובייקטיבי ובעל ניסיון.

באמת חשבתם שניתן לעשות הכנסה פאסיבית של 80 אלף ש"ח בחודש? – הפוסט החשוב הזה מיועד עבורכם:

הנה חמישה כללים שאם תנהגו לפיהם, תהיו תמיד בצד הבטוח – לגזור ולשמור:

  1. כלל האצבע – אם זה טוב מכדי להיות אמיתי – אולי זה אכן כך עבור צד אחד – והוא לא בהכרח הצד שלכם.
  2. צריכה להידלק לכם נורה אדומה במידה ומשווק מציע לכם מוצר אחד בלבד.
  3. לעולם אל תתפשרו על מקצועיות. אין לזה מחיר! התייעצו תמיד עם איש מקצוע נאמן, גם אם זה יעלה לכם כסף – זה שווה לכם בכל מקרה.
  4. לכל מוצר השקעה יתרונות וחסרונות – לכן צריך לשלב אותו באופן הנכון, יחד עם יתר ההשקעות בתא המשפחתי שלכם (כסף פנסיוני וכסף פרטי).
  5. בדיוק כמו בחיים, שום דבר לא בטוח, כך גם בתחום ההשקעות אין דבר כזה תשואה מובטחת. לא קיים מוצר השקעה שאינו נטול סיכון. אנו יכולים רק לנסות ולצמצם סיכונים – מתוך בחירה במסלולי השקעה סולידיים, לדוגמה. בשורה התחתונה, אם תראו בפרסום כלשהו את צמד המילים "תשואה מובטחת" – אנחנו ממליצים לברוח. ומהר.


בכל הנוגע להשקעת כספכם, אני תמיד נוהג במשנה זהירות, בודק ומוודא שכל שקל שלכם מושקע באופן הנכון ביותר והאופטימלי למאפיינכם האישיים. וזאת לאחר בחינת הצרכים, המטרות ואופי ההשקעה, תכנון מס לפי המאפיינים האישיים שלכם וגיבוש מדיניות ההשקעות.

אם ברשותכם סכום כסף פנוי ואתם מעוניינים להשקיע אותו על מנת להפיק ממנו את המקסימום, כמו תמיד, אמליץ לכם להתייעץ עם בעל מקצוע המוסמך לעניין.

כאן עבורכם למידע נוסף ולהתייעצות בנושא חסכונות והשקעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *