על השליחות והאחריות של 'סוכן נאמן לקוח'

הענקת הטיפול בתיק הביטוח שלכם לידיו של סוכן נאמן, מקצוען, בעל הניסיון והידע המתאימים – תוביל אתכם אל הפתרונות הטובים והמדוייקים ביותר עבורכם, מתוך ראייה רחבה על משפחתכם – בכל מצב ולכל עניין.

סוכן נאמן לקוח ידע להוביל אתכם אל הפתרונות המדויקים עבורכם מתוך ראייה רחבה ובכל מצב

שלום חברים, סיפור הלקוח שלפניכם מתאר אולי באופן הטוב ביותר, את השליחות והאחריות שלי כ'סוכן נאמן לקוח', באמצעות הפתרונות שאני יודע להציע עבור לקוחותיי וכיצד הם באים לידי ביטוי ומשנים מציאות. וזוהי למעשה, אולי ההגדרה המדויקת ביותר להצלחה שלי כסוכן.

את יואב (שם בדוי), פגשתי לראשונה לפני כשש וחצי שנים, כאשר היה בתחילת תהליך בירור של בעיה רפואית מדאיגה ולא מאובחנת. אל הפגישה הגיע יחד עם אשתו אורית, והקשר נוצר לאור מצבו של יואב ומתוך הצורך לבדוק במהרה ובמקצועיות את כל תיק הביטוח המשפחתי, ולוודא שהמשפחה תהיה ערוכה היטב לכל אירוע בריאותי, שעלול להוות טלטלה כלכלית קשה – בנוסף להתמודדות האישית.

לאחר בדיקת תיק הביטוח ועקב הרגישות, בחרה אורית לרפד את תיק ביטוח ולהופכו למקיף והאיכותי ביותר. עבורה ועבור שלושת ילדיהם הטיפול היה שגרתי, ללא עניין מיוחד.

כשהגעתי לטפל בענייני הביטוח עבור יואב, האפשרויות שעמדו לפנינו, היו מוגבלות מאוד, עקב הליך הבירור בו כבר היה מצוי. אבל, כל מי שמכיר אותי יודע, שלא אשקוט עד למציאת הפתרון הביטוחי הטוב ביותר האפשרי לכל מצב ועניין. וכמובן שגם במקרה זה.

בזמנו הייתה אפשרות לרכוש מוצר ייחודי בחברת כלל ביטוח, שנקרא "ביטוח חיים לכל אחד". זהו ביטוח חיים בתנאים שונים מהותית מהרגיל, כאשר בין השאר הכניסה לביטוח זה היא ללא מילוי הצהרת בריאות (סכום הביטוח מוגבל ל-300,000 ₪ ללקוח).

מיהרתי להמליץ על הביטוח הנ"ל ליואב, כאשר אני מבין שבמקרה אסון חלילה, הכספים שהמשפחה תקבל מתוך התיק הקיים אינם מספקים ויש כאן אפשרות ייחודית להגדיל את התשלום למשפחה בעוד 300,000 ₪.

בתחילה יואב סירב להצעתי בתוקף מסיבות רגשיות. אבל לא ויתרתי, ולאחר שבועות ספורים בהם הסברתי שוב ושוב את החשיבות ואת ההזדמנות הבלעדית לרכוש כעת את הביטוח, הבין יואב את כוונתי הכנה ואת חשיבות הנושא לטובת עתיד משפחתו ונאות להיענות להפצרותיי. לאחר חודשיים בלבד, קיבלנו את הבשורה הקשה מכל. יואב אובחן במחלה נדירה וחשוכת מרפא, לצערנו הרב.

שש שנים מאוחר יותר, נפרד יואב היקר מאשתו ומילדיו ועצם את עיניו לעד.

לצד האובדן הקשה וההתמודדות עם פטירת אב המשפחה, התקווה המעטה שיכולתי להעניק להם בצערם הכבד, הוא טיפול מהיר ומסור בקבלת סך של 308,000 ₪ מחברת הביטוח, בזכות אותו פתרון ייחודי שהצעתי למשפחה ושיואב ז"ל הסכים לרכוש.

חברים יקרים, זוהי דוגמה אחת ליתרונות החשובים בבחירתה של משפחה, להעניק את הטיפול בתיק הביטוחי שלה בידיו של סוכן נאמן, מקצוען, בעל הניסיון והידע המתאימים – כזה שיוביל אתכם אל הפתרונות הטובים והמדויקים ביותר עבורכם, מתוך ראייה רחבה של משפחתכם – בכל מצב ולכל עניין. בדיוק כפי שזכתה לו משפחתו של יואב ז"ל.

תנחומי הכנים למשפחה היקרה,
ערן

רוצים לדעת על שיטת 'סוכן נאמן לקוח' שאנו מציעים ללקוחותינו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *