תיק ביטוח מותאם בשיטת 'סוכן נאמן לקוח' יסייע לך בצליחת מהמורות החיים

כפי שאנחנו מרבים לספר לכם, לקוחות המשרד שלנו במסלול 'סוכן נאמן לקוח' נהנים מתיק ביטוח ופנסיה המותאם בדיוק לצורך שלהם! ולא פחות חשוב, מסוכן שמלווה אותם ומעניק מענה מהיר ומקצועי ברגעים בהם עולה הצורך, וכזה שלצידו עומד צוות מנצח בשירות ובמקצועיות!

לקוחות המשרד שלנו במסלול 'סוכן נאמן לקוח' נהנים מתיק ביטוח ופנסיה המותאם בדיוק לצורך שלהם. קראו את סיפור הלקוח והבינו מדוע.

בדיקת תיק הביטוח והפנסיה – הדרך הנכונה ליצירת תיק מותאם שיגן עליהם בקרות מקרה

הפעם רצינו לספר לכם את הסיפור על אורן (שם בדוי), בחור צעיר בשנות העשרים לחייו, שפגש מדי פעם את ערן, מנכ"ל החברה, בעת שירות שהיה מעניק לו בבית העסק בו עבד. באחת הפעמים פנה אורן לערן, והתחיל לשאול שאלות בסיסיות על ענייני הפנסיה. לאחר כשבוע התקשר אורן לערן בחרדות, הסביר שהבין שאינו מטופל כראוי, וביקש לערוך טיפול יסודי בכל תיק הביטוח והפנסיה שלו.

ערכנו עבורו בדיקה יסודית ומקיפה של תיק הביטוח והפנסיה, ולאחריה טיפלנו בדברים הבאים:

  • סידרנו את הפנסיה – הוזלנו דמי ניהול ועדכנו את המסלול ביטוחי ורמת סיכון
  • רכשנו עבורו ביטוח בריאות איכותי
  • עשינו לו ביטוח מחלות קשות בסכום של למעלה מ-300,000 ₪
  • התאמנו לו ביטוח תאונות אישיות, מכיוון שהוא רוכב על אופנוע
  • ובהמלצתנו, רכשנו עבור אורן ביטוח חיים, למרות היותו בחור צעיר – מכיוון שהעלות בגילו עבור 1,000,000 ₪ היא יחסית זניחה (עשרות שקלים ספורים לחודש), אך היא שווה כ"ברות ביטוח", מה שמאפשר לו "לתפוס מקום", לשמור על הרצף הביטוחי ולהמשיך את קיומו של הביטוח ללא צורך בהצהרת בריאות חדשה, מה שיעזור לדוגמה בעתיד, בעת שינוי במצב הבריאותי חלילה, לקחת משכנתה.
 

לצערנו, חלפו שנתיים ואורן חלה במחלה קשה. אך בזכות הטיפול המעמיק שעשינו בתיקו הביטוחי – הוא גם קיבל 350,000 ₪, שיעזרו לו, ולו במעט, לעבור את התקופה המאתגרת העומדת לפניו. בנוסף, מובטח לו ביטוח החיים ולכן הוא יוכל לקחת משכנתה עד סכום של מיליון ₪, ואם יהיו לו ילדים, הם לא יישארו חלילה ללא כלום.

אורן היקר, מאחלים לך החלמה מהירה ורק בריאות, אנחנו כמובן נמשיך לעמוד לצידך ככל שתזדקק, כדי שתוכל להתרכז בעיקר – בהחלמה שלך.

חברים, המקצועיות והניסיון שצברנו ממקרים קודמים – שווים עבור לקוחותינו זהב.

מעוניינים לבדוק את תיק הביטוח והפנסיה שלכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *