נעים להכיר, סתיולי צרכנות נבונה בביטוח – משרד ותיק המתמחה בניהול תיקי ביטוח וליווי משקי בית בנושא חסכונות ארוכי טווח בגישה חדשנית וייחודית.
סתיולי מאמינה בצרכנות נבונה בביטוח, ומציעה לכם מגוון פתרונות ביטוח ליצירת מעטפת ביטוחית מושלמת
סתיולי מאמינה בצרכנות נבונה בביטוח, ומציעה לכם מגוון פתרונות ביטוח ליצירת מעטפת ביטוחית מושלמת
במהלך התקופה האחרונה אנו נתקלים כמעט באופן יומיומי בפניות טלפוניות של מוכרנים נמרצים אשר מנסים למכור כמעט בכל מחיר, ולא בוחלים באמצעים כולל הטעיות, טריקים ושטיקים "יצירתיים" במיוחד, ובעיקר מנסים לנצל את חוסר ההבנה ואת רצונם הטבעי של לקוחות, לחסוך בעלות הפרמיה החודשית ולשפר תנאים (לכאורה).
רוב לקוחותיי ממשיכים לנהוג בחוכמה רבה ומתייעצים עמנו לפני שמבטלים / משנים / מקבלים את דבריו של המוכרן כלשונם, אבל לצערנו הרב זה לא קורה בכל המקרים, ולכן חשוב לנו להעלות את המודעות לנושא.
הנה סיפור שני בסדרת הפרסומים שלנו בנושא זה, דוגמה נוספת מיני רבות שבחרנו להביא לפניכם הפעם:
לקוחת המשרד, בעלת פוליסת ביטוח חיים מסוג המבטיח לבני המשפחה הכנסה חודשית מתמשכת במקרה של פטירה מכל סיבה שהיא – מוצר נהדר אשר מתאים לאותה לקוחה לפי צרכיה – ככפפה ליד.
ובכן, הלקוחה שלנו קיבלה שיחה טלפונית ממוכרנית נחמדה במיוחד, שהציעה לה הוזלה "משמעותית" בפרמיית ביטוח החיים, רק שכמובן שהיא "שכחה לציין" שהצעתה ללקוחה שלנו מתבססת על מוצר אחר לחלוטין מהפוליסה הקיימת ללקוחה שלנו – מוצר ביטוח חיים המשלם באופן חד פעמי.
אז ראשית, נשגב מבינתנו כיצד ניתן בכלל להשוות בין שתי הפוליסות – הרי מדובר בשני מוצרים שונים לחלוטין, ומובן שהמוצר שהציעה המוכרנית ללקוחה שלנו אכן זול יותר – פשוט בגלל שהוא שונה! ואיך אפשר בכלל להשוות בין מלפפונים לתפוחים?
ושנית, שימו לב לנזק שעלול היה להיגרם ללקוחה שלנו אם הייתה הולכת שולל אחר "ההוזלה", לכאורה: במקרה פטירה בטרם עת, חלילה, של אחד המפרנסים, כאשר סכום הביטוח החד פעמי לא תואם את צרכי המשפחה כפי שאובחנו בפגישה בינינו לבין בני הזוג, וכל זאת בלי לחשוב בכלל על התפתחות הפרמיה העתידית, שלא תאפשר ללקוחה לשמור את הפוליסה עד תום תקופת הביטוח הרצויה לה.
בדיוק מהסיבות הללו סוג הכיסוי הביטוחי אותו בחרנו עבור הלקוחה שלנו הוא הנכון ביותר, לפי הצרכים המדויקים ביותר עבורה. צרכים אותם דאגנו לאפיין בשיחה מעמיקה ומתוך מחשבה להענקת שקט נפשי תוך שמירה על יציבות כלכלית לאורך שנים, בצורה של הבטחת הכנסה חודשית מתמשכת – כיסוי המותאם בדיוק לצרכי המשפחה.
והרי ברור לכל שבשיחה טלפונית של 10 דקות בממוצע, אין לשום מוכרן בעולם כל אפשרות לאבחן את הצורך המדויק עבורכם, וכל מה שמעניין אותו באותו הרגע הוא אחד – סגירת המכירה שתירשם לזכותו…
אתם הבנתם את זה חברים? לאיזו פגיעה משמעותית הייתה עלולה להיכנס משפחת המבוטחת בקרות מקרה הביטוח חלילה, וגם עד כמה נמוך יכולים לרדת המוכרנים, רק בכדי לרשום מכירה לזכותם?!
לסיכום חברים יקרים, שימו לב שבמידה ויתקשרו אליכם מוכרנים – המלצתנו הגורפת תהיה לא לבצע שום פעולה מבלי להתייעץ איתנו קודם לכן! שמרו על תיק הביטוח שלכם שלם ומדויק עבורכם, והימנעו מיצירת נזק, שייתכן ויהיה בלתי הפיך ויפגע משמעותית בתיק הביטוח שלכם.
האם גם לכם יש מעטפת ביטוחית מותאמת בדיוק עבורכם?
מרכז מסחרי צורן
דרך לב השרון 42, ת.ד. 7715
09-773-7733
09-773-7737
office@stavli-ins.co.il