מדוע חשוב לבצע בדיקת תיק ביטוח שנתית? – סיפור לקוח

סיפרנו לכם בעבר פעמים רבות על חשיבות הבדיקה השנתית בתיק הביטוח שאנו עורכים עבור לקוחותינו במסלול שיטת 'סוכן נאמן לקוח'. הנה סיפור נוסף מהזמן האחרון, שממחיש את חשיבות ביצוע הבדיקה – אחת לשנה.

הנה סיפור נוסף, הממחיש את חשיבות ביצוע בדיקת תיק ביטוח שנתית על יד סוכן מקצועי ומיומן, הפועל בשיטת סוכן נאמן לקוח.

בדיקת תיק ביטוח שנתית מקיפה – חשובה ויכולה לחסוך לא מעט כסף

דוד (שם בדוי), חידש את הריטיינר זו השנה החמישית ברציפות! נפגשנו ממש לאחרונה לפגישת השירות, בתחילתה הוא סיפר לי שנפרד לאחרונה מאשתו. כפועל יוצא מכך – ביצענו עבורו את הדברים הבאים:

1️⃣ עדכנו את קרן הפנסיה על השינוי במצבו האישי וביצענו את שינוי הביטוח שבקרן הפנסיה בהתאם.
2️⃣ שינינו את המוטבים בפוליסות מבת הזוג לילדים.
3️⃣ דוד עדכן אותנו שכתוצאה משינויים שנערכו ערב הגירושין, יהיה לו צורך בעוד מספר חודשים בהלוואה מקרן ההשתלמות שלו. מיד במהלך הפגישה בדקנו עבורו איזו קרן השתלמות נותנת את תנאי ההלוואות הטובים ביותר, ניידנו את הכספים לקרן שמצאנו, וכל זאת – כדי לחסוך עבורו זמן.
4️⃣ המלצנו לדוד לשנות את סוג ביטוח החיים שלו – מביטוח הכנסה למשפחה (קצבה חודשית המשולמת למשפחת המבוטח לתקופה מוגדרת) לביטוח חיים הוני (סכום כסף חד פעמי המשולם למוטבים בקרות מקרה, חלילה). על הדרך הוא גם ביקש להגדיל את סכום הביטוח שיתקבל במקרה אסון חלילה, וזאת על מנת להבטיח את עתידם של הילדים, ללא תלות כספית בגרושה שלו.
5️⃣ כמדי שנה בדקנו עבור דוד את כל הביטוחים, ומצאנו כי בעוד ארבעה חודשים תחול התייקרות דרמטית בביטוח המחלות הקשות שלו עקב עליית מדרגת גיל. לכן ביצענו "פעולת מנע", והעברנו את פוליסת ביטוח המחלות הקשות לחברה אחרת – כל זאת, למרות התייקרות של 27 ש"ח לחודש (לתקופה קצרה – 4 החודשים הקרובים), כדי לחסוך עבורו לא פחות מ-135 ש"ח לחודש, למשך יותר מארבע וחצי השנים הבאות! חיסכון כולל של כ-7,500 ש"ח לכל התקופה!

וזו חברות וחברים ההוכחה לכך שרק תחזוקה שוטפת של תיק הביטוח, מבטיחה ללקוח תיק מותאם אישית ומניעה של בזבוזי כספים מיותרים, כל זאת לצד השקט הנפשי בזכות הידיעה שהתיק מסודר ומותאם היטב בכל רגע נתון, לצרכי הלקוח. אז אמנם, השירות השנתי שלנו עולה כסף, אבל בבדיקה שנתית אחת, במקרים לא מעטים אנחנו חוסכים עבור לקוחותינו, הרבה יותר מהסכום המשולם בעבור השירות שלנו…

מעוניינים לבדוק את תיק הביטוח שלכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *