מימוש זכויות בפוליסות ביטוח סיעודי – סיפור לקוח

סיפור מעניין וקצר על צרכנות נבונה בביטוח, ועל חשיבות הטיפול בתיק על ידי סוכן מקצועי ויסודי בשיטת 'סוכן נאמן לקוח'. זו השיטה אשר מעניקה לכם את מה שאנחנו מגדירים "הביטוח של הביטוח" – איש מקצוע שמלווה אתכם ומעניק מענה מהיר ומקצועי, במינימום התעסקות, ברגעים בהם עולה הצורך, מסייע לכם בכל הדרוש למימוש זכויותיכם, וכזה שלצידו עומד צוות מנצח בשירות ובמקצועיות!

סיפור מעניין וקצר על צרכנות נבונה בביטוח, ועל חשיבות הטיפול בתיק על ידי סוכן מקצועי ויסודי בשיטת 'סוכן נאמן לקוח', במימוש זכויות של תביעת ביטוח סיעודי.

איך נכון לממש זכויות בפוליסות ביטוח סיעודי?

רחל ושלמה (שמות בדויים), זוג לקוחות ותיק שלנו, המנוי על שיטת 'סוכן נאמן לקוח' מזה למעלה משש שנים. במהלך שנותיהם תחת טיפולנו, עזרנו להם בדברים "הרגילים" בשוטף, לדוגמה: ביטול ביטוחים שאין בהם צורך בעת פרישתו של שלמה מעבודתו, שיפור דמי ניהול בפוליסות וכדומה.

אך לצערנו, לאחרונה שלמה שעבר כבר את גיל השבעים, חלה במחלה קשה, אשר בעקבותיה הפך לסיעודי. מה שלפחות מקל מעט על מצב המשפחה זו העובדה שלשלמה היו מספר לא מבוטל של ביטוחים סיעודיים, שדאגנו לשמר עם השנים – גם ביטוחים פרטיים בשתי חברות שונות וגם קולקטיב של קופת החולים.

כפי שאתם כבר יודעים מסיפורים קודמים, לנהל תביעות ביטוח זה דבר שעלול להיות מורכב, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתביעת ביטוח סיעודי. וכאן בדיוק נכנסה לפעולה המקצועיות והשירותיות שלנו, שפינתה את שלמה להתמודדות עם המחלה ואת רחל, שכמובן לא הייתה פנויה להתעסקות עם תביעה כה מורכבת, בוודאי נפשית, להיות לצידו של שלמה.

וכך, תוך פרק זמן קצר באופן יחסי, אושרו התביעות בזו אחר זו, ולדוגמה – מאחת הפוליסות קיבלו בני הזוג תשלום רטרואקטיבי של קרוב ל-100,000 ₪, ומעתה והלאה יקבלו קצבה חודשית של כ-8,000 ₪, וזה רק אישור מפוליסת ביטוח סיעודי אחת. ואת זה חברות וחברים, על גבול הבלתי אפשרי לעשות לבד, בטח לא כאשר צריך לטפל באיסוף המסמכים הרלוונטיים, הגשת הטפסים, מעקב אחרי התביעות ועוד ועוד, וכל זאת כאשר המצב הבריאותי והנפשי – מכבידים עד מאוד ואינם מאפשרים להתפנות לכך.

בשורה התחתונה – גם עבור בני הזוג היקרים היינו שם בקרות המקרה וכמו שאנחנו יודעים, הפכנו את אוסף המילים הרשומות בפוליסה למזומן בחשבון הבנק! נותר לנו רק לאחל לרחל ושלמה בריאות ככל הניתן ואריכות ימים.

מעוניינים להתייעץ בנוגע לביטוח הסיעודי שלכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *