סיפור לקוח על בדיקת תיק ביטוח שחסכה עבורו למעלה מ-22,500 שקלים לשנה

סיפרנו לכם כבר בעבר פעמים רבות על חשיבות בדיקת תיק הביטוח, אותה אנו מציעים ללקוחותינו, באמצעות סוכן ביטוח מקצועי, ייסודי ומיומן. והנה מקרה נוסף, שחסך עבור לקוחותינו היקרים 22,500 ש"ח לשנה, הממחיש את חשיבות הנושא בפעם המי יודע כמה…

הפעם רצינו לספר לכם, איך בזכות המקצועיות שלנו, הצלחנו לחסוך לזוג לקוחות יקרים, קרוב ל-16,000 ₪ בשנה, לאחר בדיקת תיק הביטוח ופוליסות הביטוח הסיעודי.

בדיקת תיק הביטוח עולה כסף – אך ששווה ללקוחותינו, והרבה

הסיפור הוא על ירון (שם בדוי), לקוח אשר במשך כחצי שנה (!) "פלירטט" איתנו והתלבט האם כדאי לו לבצע את בדיקת תיק הביטוח דרכנו ולשלם את שכר הטרחה. חשוב לציין כי לירון יש סוכן ביטוח במשך 25 שנה, חבר שהוא מכיר עוד מתקופת הצבא. ירון ואשתו, זוג באמצע שנות החמישים, סומכים עליו וגם לא נעים להתקשר עם סוכן ביטוח אחר… או במילים אחרות, זה גם סוג של דחיינות (יקרה מאוד במקרה הזה…)

ולמרות כל זאת, לבני הזוג החלו חששות, כאשר עקבו אחר מצב ההורדות בחשבונות הבנק, ולאחר שיחת סלון שקיימו עם זוג חברים על בקבוק יין בחמישי בערב, אשר גרמה להם לשוב אלינו, והפעם החליטו לשלם שכ"ט ולערוך את הבדיקה – ולהלן התוצאות:

ביטוח חיים פרטי:
הוזלנו לירון את ביטוח החיים המשפחתי שלו ב-59%. בחלק מהסכום שחסכנו רכשנו לאשתו ביטוח חיים, שכלל לא היה לה. כעת יש לשניהם ביטוח ועדיין הם ישלמו 37% פחות ממה ששילמו רק עבור ביטוח החיים של ירון, ויקבלו כיסוי של מיליון ₪ נוספים עבור האישה.

ביטוח חיים למשכנתה:
משכנתה יש לבני הזוג אחת, אך ביטוחי חיים לטובת המשכנתה דווקא שניים! לפני שנה ותשעה חודשים הסוכן שלהם "הוזיל" עבורם את ביטוח החיים למשכנתה שנלקח בזמנו מהבנק. הוא רק שכח לבטל / לוודא את ביטול הפוליסה הישנה מול הבנק. כתוצאה מכך הם משלמים 508 ₪ על הביטוח ה"מוזל" באמצעות הסוכן, ועוד 517 ₪ לביטוח דרך הבנק – סך הכל 1,025 ₪ לחודש כבר במשך 21 חודשים!

ערכנו בדיקת מחירים והתאמנו עבורם ביטוח משכנתה עדכני מוזל, עם הנחה ארוכת טווח – כל זאת בעלות של 234 ₪ לחודש, ובכך חסכנו לבני הזוג כ-9,500 ₪ לשנה, רק בסעיף הנ"ל!

ביטוחי מחלות קשות:
עבור ירון שדרגנו את הביטוח לגרסה העדכנית ביותר, ועל הדרך הוזלנו את העלות החודשית ב-296 ₪ (!). לאישה ולילדים כלל לא היה ביטוח מסוג זה, ובאמצעות הסכום שחסכו בעקבות השדרוג שביצענו לירון, החליטו בני הזוג לרכוש ביטוח מחלות קשות לארבעת בני המשפחה האחרים.

קופות גמל וקרנות השתלמות:
לבני הזוג כ-450,000 ₪, בדמי ניהול ממוצעים של 1.29% (!) בארבעה גופים מנהלים שונים. איחדנו עבורם את כל הקופות והקרנות, והוזלנו את דמי הניהול בכ-50%. רק בעבור ההוזלה הנ"ל הצלחנו לחסוך עבורם 2,800 ₪ לשנה. חשוב לציין שאיחדנו עבורם את כל הקופות לבית השקעות אחד, לפי בחירתם מתוך מגוון אפשרויות שהוצעו להם, אשר הציג תשואות עבר גבוהות באופן משמעותי מהקרנות והקופות שהיו ברשותם לפני האיחוד שביצענו.

הסדר פנסיוני:
לאשתו של ירון יש שילוב של קרן פנסיה וביטוח מנהלים מיושנים ב"תנאים של פעם", עם מסלולי ביטוח והשקעה לא מתאימים, דמי ניהול גבוהים משמעותית, מאזן אקטוארי גרוע ותשואות עבר בינוניות ומטה. הוזלנו את דמי הניהול במהלך שיחסוך לה כ-4200 ₪ לשנה, והעברנו אותה לקרן פנסיה עם איזון אקטוארי חיובי, מהלך שצפוי להניב לה בנוסף כ-2,550 ₪ נוספים לשנה.

ובסה"כ מדובר על חסכון שנתי של למעלה מ-22,500 ₪!

ואת כל זה חברות וחברים, לא ניתן לבצע ללא מקצועיות, אובייקטיביות וניסיון רב בתחום. זה נכון, השירות שלנו אמנם עולה כסף, אך כפי שאתם שמים לב, הוא גם שווה ללקוחותינו זהב – גם בחסכון של אלפי ועשרות אלפי שקלים רבים, וגם בשירות ובמקצועיות שאנו מעניקים עבורם – ללא פשרות!

והרבה מעבר לחסכון הגדול (לצד רווח גדול) הרוויחו בני הזוג שקט נפשי עם הידיעה שתיק הביטוח שלהם מסודר כעת ויעניק מענה אמיתי לצרכי המשפחה בעת הצורך חס וחלילה, ובאמת שאין מחיר לשקט הנפשי שבדיקה יסודית מקצועית ואובייקטיבית כזו מעניקה, כשהיא נערכת על ידי איש מקצוע בעל ניסיון בנושאים כה חשובים לתא המשפחתי.

מעוניינים לבדוק את תיק הביטוח שלכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *