בדיקת תיק ביטוח באמצעות סוכן ביטוח מקצועי ומיומן – סיפור לקוח

קראו על בדיקת תיק ביטוח נוספת שערכנו עבור לקוח, בזכותה חסכנו ללקוח אלפי שקלים ועזרנו למשפחתו להרוויח שקט נפשי, בידיעה שתיק הביטוח שלהם מסודר.

חשוב לזכור! תיק הביטוח הוא אחד מהנכסים החשובים שיש לכם – גם בהיותכם רווקים. וככלל, תיק הביטוח צריך להיות תפור בדיוק רב למידתכם ומותאם עבורכם.

בדיקת תיק הביטוח שווה חיסכון של אלפי שקלים ושקט נפשי

סיפרנו לכם בעבר פעמים רבות על חשיבות בדיקת תיק הביטוח, אותה אנו מציעים ללקוחותינו, באמצעות סוכן ביטוח מקצועי, ייסודי ומיומן. ובכל זאת נמשיך להביא מפעם לפעם עוד ועוד מקרים הממחישים את חשיבות הנושא בפעם המי יודע כמה… וגם אם כבר קראתם סיפורים דומים שפרסמנו בעבר, תקראו את זה – כי זה באמת בלתי נתפס!

ממש לאחרונה, בעקבות הפנייה של לקוח שהפך לחבר עם השנים, הגיע אלינו לפגישה זוג "קלאסי" – זוג בתחילת שנות הארבעים לחייו, שלושה ילדים, שילמו את שכר הטרחה, ולאחר עבודה "טכנית" של איסוף החומרים ופתיחת הלקוחות במערכות, והכנה שלי לפגישה, הגיעו למשרדנו לפגישה על כוס קפה ועוגייה.

אלה תוצאות בדיקת תיק הביטוח אשר הוצגו בפני בני הזוג

  • לבעל שלוש קרנות פנסיה מסולקות, אותן ניידנו לקרן פנסיה ברירת מחדל ובאופן זה הצלחנו לחסוך 56% מדמי הניהול למשך 25 שנה קדימה או במילים אחרות – חסכון שנתי של כ-1,000 ₪.
  • אצל האישה מצאנו כפל ביטוחי לאובדן כושר עבודה (פוליסת ביטוח פרטית לצד כיסוי ממקום העבודה). ביטלנו את הפוליסה הפרטית ועל ידי כך חסכנו לבני הזוג הוצאה שנתית של 3,360 ₪ נוספים.
  • ביטוח מנהלים מסולק ישן של האישה, עם כספים הוניים, נויידו לקופת גמל ובכך חסכנו ללקוחה 34% מדמי הניהול ל-20 השנים הקרובות, נכון להיום כ-255 ₪ לשנה.
  • לאחר בדיקה יסודית ושיחה ארוכה, החליפה הלקוחה, בהתאם להמלצתנו, את סוג המוצר הפנסיוני שלה עקב הבדלים דרמטיים בדמי הניהול, עלויות הכיסוי הביטוחי והתשואות. שינוי הצפוי להניב עבורה עד לגיל פרישה מעל ל-350,000 ₪!
  • ביטוחי החיים והמחלות הקשות של הבעל היו מיושנים ויקרים. השינוי עליו המלצנו הוזיל אותם באופן משמעותי. מהלך אשר יחסוך לבני הזוג כ-2,400 ₪ בשנה.
  • ביטוחי החיים והמחלות הקשות של האישה היו גם הם מיושנים ויקרים. הוזלנו גם אותם משמעותית – עוד פעולה אשר תחסוך לבני הזוג כ-1,320 ₪ בשנה, וחשוב מכך, הצלחנו לקבוע עבור האישה הנחה בביטוח החיים למשך 30 שנה קדימה, פעולה נוספת אשר תחסוך לה אלפי שקלים רבים בעתיד.
  • ביטוחי הבריאות של כל בני המשפחה היו טובים, למעט סעיף התרופות שלא שודרג לגרסה האחרונה, וללא כיסוי לתרופות בהתאמה אישית. שני הנושאים טופלו כמובן על ידינו.


ואת כל זה חברות וחברים, לא ניתן לבצע ללא מקצועיות וניסיון של עשרות שנים בתחום. זה נכון, השירות שלנו אמנם עולה כסף, אך כפי שאתם שמים לב, הוא גם שווה ללקוחותינו והרבה – גם בחסכון של אלפי ועשרות אלפי שקלים רבים, וגם בשירות ובמקצועיות שאנו מעניקים עבורם – ללא פשרות!

והרבה מעבר לחסכון הגדול (לצד רווח גדול) הרוויחו בני הזוג שקט נפשי עם הידיעה שתיק הביטוח שלהם מסודר כעת ויעניק מענה אמיתי לצרכי המשפחה בעת הצורך חס וחלילה, ובאמת שאין מחיר לשקט הנפשי שבדיקה יסודית, מקצועית ואובייקטיבית כזו מעניקה, כשהיא נערכת על ידי איש מקצוע בעל ניסיון בנושאים כה חשובים לתא המשפחתי.

מעוניינים לבדוק את תיק הביטוח שלכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *