בדיקת תיק ביטוח שהביאה לפתרון יצירתי – סיפור לקוח

סיפור נוסף, אשר ימחיש לכם את חשיבות בדיקת תיק הביטוח, אותה אנו מציעים ללקוחותינו, באמצעות סוכן ביטוח מקצועי, ייסודי ומיומן.

קראו איך מצאנו פתרון יצירתי עבור לקוחה, החלפנו את ביטוח המנהלים בקרן פנסיה יחד עם ביטוח חיים – וחסכנו עשרות רבות של אלפי שקלים.

פתרון יצירתי שחסך עשרות אלפי שקלים – קרן פנסיה וביטוח חיים במקום ביטוח מנהלים

היום מדובר על מיכל (שם בדוי), לקוחה שממש לאחרונה הגיעה אלינו כדי שנבצע עבורה בדיקת תיק ביטוח ופנסיה. למיכל יש שלושה ילדים אשר עברו את גיל 21 ואחד בן 18.

בבדיקה גילינו כי למיכל יש ביטוח מנהלים ולא קרן פנסיה, ומיד ביררנו איתה מדוע. תשובתה הייתה "רכשתי את ביטוח המנהלים ולא קרן פנסיה מכיוון שאני גרושה, ואני יודעת שבקרן הפנסיה, במידה והמבוטח נפטר ויש לו ילדים מתחת לגיל 21, רק אחד הילדים מקבל קצבה והשאר לא מקבלים כלום. לעומת זאת בביטוח המנהלים ניתן לקבוע את המוטבים – ושם עדכנתי את כל ארבעת ילדיי כמוטבים".

חשוב להבין כי למיכל יש סכום לא מבוטל בביטוח המנהלים, כ-800,000 ₪. מיד הסבנו את תשומת ליבה של מיכל, כי על סכום כזה, בביטוח המנהלים בו היא נמצאת, העלות העודפת שלה לעומת קרן הפנסיה היא כ-11,000 ₪ בכל שנה (!) עבור הפרשי דמי ניהול וכדומה.

אך בשל העובדה שמיכל חוששת שילדיה יאבדו כספים, או שלא כל ילדיה "ייהנו" מכספי הפנסיה אם חלילה יקרה לה משהו, מצאנו עבורה פתרון יצירתי מהאגדות, כזה שרק סוכן מקצועי, מנוסה ומיומן יוכל לחשוב עליו – הצענו לה לרכוש ביטוח חיים על הסכום המדובר (800,000 ₪), שעלותו 70 ₪ לחודש, כלומר עלות של כ-2,500 ₪ עד שהבן הצעיר יגיע לגיל 21. במילים אחרות, במקום "לאבד" במהלך שלוש השנים הקרובות 33,000 ₪, היא תאבד רק 2,500! וכמובן שזה לא מסתכם רק בחיסכון לשלוש השנים הקרובות, כי המעבר לקרן הפנסיה יחסוך עבורה גם 15 שנה קדימה את העלויות, כמובן בריבית ד'ריבית – כך שמדובר על סכום נכבד ביותר.

ואת כל זה חברות וחברים, לא ניתן לבצע ללא מקצועיות וניסיון של עשרות שנים בתחום, שעוזרים גם במציאת פתרונות יצירתיים באמצעות חשיבה מחוץ לקופסה. אז נכון, השירות שלנו עולה כסף, אך כפי שאתם שמים לב, הוא גם שווה ללקוחותינו והרבה – גם בחסכון של אלפי ועשרות אלפי שקלים רבים, וגם בשירות ובמקצועיות שאנו מעניקים להם ללא פשרות.

מעוניינים לבדוק את תיק הביטוח שלכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *