עד כמה חשובה בדיקת תיק הביטוח באמצעות סוכן ביטוח מקצועי?

סיפרנו לכם בעבר פעמים רבות על חשיבות בדיקת תיק הביטוח, אותה אנו מציעים ללקוחותינו, באמצעות סוכן ביטוח מקצועי, ייסודי ומיומן. והנה עוד סיפור קצר, הממחיש את הנושא בפעם המי יודע כמה…

עד כמה חשובה בדיקת תיק הביטוח באמצעות סוכן ביטוח מקצועי, ייסודי ומיומן? קראו עוד סיפור קצר, הממחיש את הנושא בפעם המי יודע כמה...

סיפור לקוח – בדיקת תיק ביטוח מקיפה

ממש לאחרונה, בעקבות הפנייה של לקוח ותיק שלנו, הגיע אלינו לפגישה זוג "קלאסי" – זוג באמצע שנות השלושים לחייו, עם שני ילדים, שכירים, בעלי משכנתה. מיד לאחר פגישת ההיכרות הראשונה, יצאנו לדרך, ערכנו את בדיקת תיק הביטוח המקיפה, ואלה היו התוצאות אשר הוצגו בפני בני הזוג:

1️⃣ הבעל מחזיק במוצר פנסיוני שאינו תואם את צרכיו. החלפת המוצר הפנסיוני תחסוך עבורו עשרות אחוזים בעלויות דמי הניהול והכיסוי הביטוחי, ותדאג טוב יותר למשפחתו, במקרה אסון חלילה.

2️⃣ לאישה אין הפקדות לפנסיה מהמעסיק, וגרוע מכך, קרן הפנסיה שלה נהפכה ללא פעילה, והיא נשארה ללא וותק וללא כיסוי ביטוחי!

3️⃣ ביטוח החיים של בני הזוג למשכנתה יקר ב-85% ממה שניתן להשיג כיום בשוק!

4️⃣ לבני הזוג אין ביטוח חיים פרטי בכלל! ממה שחסכנו עבורן בסעיף 3, קנינו להם ביטוח חיים פרטי, כהגנה לבני המשפחה למקרה אסון חלילה.

5️⃣ ביטוח הבריאות המשפחתי שלהם מאוד לא מתוחזק: הילד השני שנולד כלל לא הוכנס לביטוח! לאב המשפחה אין בפוליסה כיסוי לתרופות שאינן בסל הבריאות.

6️⃣ הפיצוי בגין מחלה קשה עבור בני המשפחה נמוך מאוד והפרמיה שהם משלמים גבוהה מאוד.

במילים אחרות, וכמו שאנחנו תמיד נוהגים לומר – הזול מתברר בסופו של דבר כיקר.

בסוף הפגישה, לאחר שהצגנו בפני בני הזוג את המסקנות וטיפלנו בכל הדרוש טיפול, הודה לנו מאוד אב המשפחה ואמר לנו כי בחיים לא פגש מקצוענים כמונו, ומעולם לא הרגיש שסוכן ביטוח עובד עבורם כמונו.

בשורה התחתונה, בדיקת תיק הביטוח חסכה לבני הזוג כסף רב וסידרה להם את התיק, כך שיהיו מכוסים ורגועים, לכל מקרה שלא יקרה חלילה.

ואת כל זה חברות וחברים, לא ניתן לבצע ללא מקצועיות וניסיון של עשרות שנים בתחום. זה נכון, השירות שלנו עולה כסף, אך כפי שאתם שמים לב, הוא גם שווה ללקוחותינו והרבה – גם בחסכון של אלפי ועשרות אלפי שקלים רבים, וגם בשירות ובמקצועיות שאנו מעניקים להם ללא פשרות.

מעוניינים לבדוק את תיק הביטוח שלכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *