על היתרונות במעורבות סוכן וביצוע חיתום בביטוח נסיעות לחו"ל – סיפור לקוח

חופשות הקיץ בחו"ל כבר ממש מעבר לפינה ורבים מכם בוודאי הזמינו אותן, או סתם את הטיסה הקרובה. לכן חשוב לנו להזכיר לכם את חשיבות עריכת ביטוח הנסיעות לחו"ל מוקדם ככל האפשר, באמצעות סוכן שידע לממש את הזכויות שלכם באופן מירבי, גם בעת עריכת הביטוח וגם בקרות מקרה, חלילה. ובטח שלא לערוך את הביטוח לבד מול חברת הביטוח, וכמובן לא לבד באמצעות האינטרנט או דרך קופת החולים / חברת האשראי.

חשוב לנו להזכיר לכם את חשיבות עריכת ביטוח הנסיעות לחו"ל מוקדם ככל האפשר, וכמובן לערוך אותו באמצעות סוכן ולדאוג לביצוע חיתום מול חברת הביטוח.

החיתום בפוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל – חשוב במיוחד

הפעם נספר לכם סיפור קצר על לקוח המשרד, רפאל (שם בדוי), באמצע שנות השלושים לחייו, שטס לאחרונה עם שני ילדיו לחו"ל.

רפאל סובל מבעיה רפואית די נדירה לגילו, אך היא אינה מהותית ומשמעותית יתר על המידה – משהו שקשור לבדיקות דם, אשר מתאפיין בדרך כלל אצל אנשים בני 60+, ומאוד נדיר בגילו. רפאל נוהג באחריות וכתוצאה מכך, נבדק מדי שנה כדי לוודא שאין צורך לבצע פעולה רפואית כלשהי, ובמקביל הוא מטופל תרופתית בלבד, כאמצעי מניעה.

רפאל פנה אלינו בשאלה האם כדאי לו לערוך את הפוליסה לבד דרך האינטרנט, או להיעזר בשירותנו (הוא מטופל באופן קבוע על ידינו, בכל מקרה). הסברנו לו שבוודאי כדאי לו להיעזר בנו, ואנחנו נפנה אותו למוקד חברת הביטוח, שם יערכו עבורו את הפוליסה באופן מסודר, עם חיתום, וכמובן שהשיחה תוקלט. לאחר השיחה שלו מול מוקד חברת הביטוח נקבעו לו תנאים לפוליסה שכללו תוספת פרמיה והגבלת כיסוי למצב בריאותי קיים עד לתקרה של 100,000 דולר.

כאשר קיבלנו את הפוליסה לידינו, עברנו עליה ביסודיות ובדקנו אותה יחד עם המסמך הרפואי, כפי שאנחנו עושים תמיד – ואז הבנו כי ככל הנראה יהיה ניתן לקבל את אותה הפוליסה, באותה החברה, אך עם תנאים טובים יותר.

יצרנו קשר אישי עם מנהל מחלקת החיתום של חברת הביטוח, העברנו אליו את המסמך המדובר, ולאחר שיחה טלפונית קצרה הוא נאות להוזיל את הפרמיה של הפוליסה בכ-10 $, ובנוסף להגדיל את הכיסוי למצב בריאותי קיים ל-300,000 $!

כמו תמיד, אנו שבים ומזכירים לכם כי מחיר פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שתערכו עם או ללא סוכן, יהיה זהה, אך, רק באמצעות הסוכן תרוויחו בנוסף לכל גם ליווי מקצועי מהשורה הראשונה, ביטחון, שקט נפשי, התאמה מלאה של הפוליסה לצרכי הנסיעה ולא פחות חשוב – שירות וליווי מקצועי מהשורה הראשונה 24/7/365 באמצעות אדם שאתם מכירים באופן אישי, גם בקרות מקרה – חלילה! ובמקרה הזה – אפילו מחיר ותנאים טובים יותר, מכיוון שיש סוכן מאחוריכם שעובד עבורכם ומוודא שזכויותיכם מומשו באופן מקסימלי!

מתכננים טיסה לחו"ל בקרוב? הזמינו דרכנו ביטוח נסיעות מותאם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *