איך הצלחנו להכניס פג לפוליסת ביטוח בריאות? – סיפור לקוח

כפי שאני מרבה לספר לכם, לקוחות המשרד שלנו במסלול 'סוכן נאמן לקוח' נהנים מתיק ביטוח ופנסיה המותאם בדיוק לצורך שלהם! ולא פחות חשוב, מסוכן שמלווה אותם ומעניק מענה מהיר ומקצועי ברגעים בהם עולה הצורך, וכזה שלצידו עומד צוות מנצח בשירות ובמקצועיות!

הפעם אספר לכם על מקרה די נדיר ש״ניצלתי״ ממש לאחרונה עבור שרית (שם בדוי), לקוחה ותיקה שלנו מזה כ-7 שנים.

איך הצלחנו להכניס פג לפוליסת ביטוח בריאות ללא הצהרת בריאות? קראו את הסיפור על לקוחת המשרד שנמצאת במסלול 'סוכן נאמן לקוח', והבינו!

ביטוח בריאות לפגים – כך הצלחנו להכניס את הפג הנולד לביטוח ללא הצהרת בריאות והחרגות

שרית התקשרה וסיפרה שילדה במזל טוב בן, והיא מעוניינת לרכוש עבורו ביטוח בריאות, בדיוק כפי שעשתה בעבר עבור ילדיה הקודמים. שרית ציינה כי בנה נולד פג ועם עניינים בריאותיים, ושאלה בחשש מה תהיה היכולת שלי לעזור לו להתקבל לביטוח ובאילו תנאים (החרגות).

זכרתי מראש, ווידאתי זאת מול התיק של הלקוחה, שכשפגשתי אותה אי שם בשנת 2015, אחת הסיבות שבחרתי לשדרג לה את פוליסת הבריאות, ולא להחליף לחדשה, הייתה שהפוליסה שלה בחברת הפניקס, משנת 2014, ואחד הסעיפים הייחודיים שהיו בה בזמנו זו האפשרות לצרף תינוק שנולד לאם ללא הצהרת בריאות עד 60 יום מהלידה!

לשמחתי, שרית פנתה מספיק מוקדם והייתה מאוד מופתעת כשעדכנתי אותה שאין צורך בהצהרת בריאות, מסמכים רפואיים והחרגות.

האמת, שאפילו בחברת הביטוח לא זכרו כי קיים סעיף כזה בפוליסה, והייתי צריך ל״רענן״ את זיכרונם, להעמיד אותם על טעותם ובכך לעזור לשרית להכניס את בנה לביטוח הבריאות, ללא כל בעיה.

שרית היקרה, מאחל לך ולבנך רק בריאות, ושלא תזדקקו לפוליסה. מבטיח להיות כאן לצידכם, לכל צורך בעתיד.

אז נכון חברים, השירות שלנו עולה כסף, אך כפי שאתם שמים לב, הוא גם שווה למבוטחים שלנו והרבה – גם בתביעות, אך גם בכיסוי מקסימלי ומותאם בדיוק לצרכים שלהם, וגם בשירות והמקצועיות שאנו מעניקים להם ללא פשרות.

הורים לפגים? מצאתם בית! 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *