כיצד בדיקת תיק ביטוח שביצענו חסכה לבני הזוג 16,000 שקלים בשנה? – סיפור לקוח

סיפרנו לכם בעבר פעמים רבות על חשיבות בדיקת תיק הביטוח, אותה אנו מציעים ללקוחותינו. גם הדגשנו את החשיבות של ביצוע הבדיקה והטיפול בתיק, על ידי סוכן ביטוח מקצועי, ייסודי ומיומן. הפעם רצינו לספר לכם, איך בזכות המקצועיות שלנו, הצלחנו לחסוך לזוג לקוחות יקרים, קרוב ל-16,000 ₪ בשנה!

הפעם רצינו לספר לכם, איך בזכות המקצועיות שלנו, הצלחנו לחסוך לזוג לקוחות יקרים, קרוב ל-16,000 ₪ בשנה, לאחר בדיקת תיק הביטוח ופוליסות הביטוח הסיעודי.

מה זה ערכי סילוק בפוליסות ביטוח סיעודי? וכיצד ניתן לחסוך באמצעותם?

זוג לקוחות בגיל השלישי הגיעו אלינו לאחרונה, לבדיקת תיק הביטוח וההשקעות שלהם. במהלך השיחה בינינו הם ציינו בין השאר, כי הם משלמים למעלה מ-2,500 ₪ לחודש על ביטוחים, וזה סכום אשר מאוד מכביד עליהם.

לאחר הסדרת תשלום שכר הטרחה, התחלנו באיסוף השגרתי של החומרים. כאשר עברנו על החומרים גילינו כי לבני הזוג יש ביטוחי בריאות וביטוח סיעודי בלבד. ביצענו בדיקה יסודית ומצאנו כי ברשותם פוליסת סיעוד, אותה הקפידו לרכוש לפני 19 שנה (!), ובה הצטברו להם ערכי סילוק של 68% מסכום הביטוח.

חשוב להבין כי פוליסות ביטוח סיעודי פרטיות צוברות ערכי סילוק (חסכון נצבר) בוודאות מלאה לאורך כל תקופת חיי המבוטח. במילים אחרות – הפרמיה אותה הם משלמים כיום (1,320 ₪ לחודש) קונה להם נכון להיום רק 32% מסכום הביטוח, מאחר וגם אם יסלקו את הפוליסה יהיו מבוטחים על 68% מסכום הביטוח לשארית חייהם.

הצגנו לבני הזוג את הנתונים, ומאחר וסכום הביטוח היסודי היה גבוה מאוד, ובנוסף יש להם חסכונות בצד "ליום שחור" חלילה, סילקנו עבורם את הפוליסות, לבקשתם, ובכך חסכנו עבורם סך של 1,320 ₪ בכל חודש, עם פגיעה קטנה באופן יחסי בכיסוי הביטוחי, וכל זאת – בלי לצמצם את ביטוח הבריאות כלל! ואת זה חברות וחברים, לא ניתן לבצע ללא מקצועיות וניסיון של עשרות שנים בתחום.

מעוניינים להתייעץ בנוגע לביטוח הסיעודי שלכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *