לקראת הנסיעה הבאה לחו"ל – הכירו את סעיף הביטול/קיצור בפוליסת הנסיעות

רבים מכם בוודאי תכננו או אפילו כבר הזמינו את חופשת הקיץ בחו"ל, או סתם את הטיסה הקרובה. לכן חשוב לנו להזכיר לכם את חשיבות עריכת ביטוח הנסיעות לחו"ל מוקדם ככל האפשר, וכמובן לא לוותר על סעיף הביטול / קיצור בפוליסה.

חשוב לנו להזכיר לכם את חשיבות עריכת ביטוח הנסיעות לחו"ל מוקדם ככל האפשר, וכמובן לא לוותר על סעיף הביטול / קיצור בפוליסה.

שלוש דוגמאות לחשיבות סעיף הביטול / קיצור בפוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל

והנה שלושה סיפורים קצרים על לקוחות המשרד, שממש במהלך השבועות האחרונים "העמידו למבחן" את סעיף הביטול / קיצור:

1️⃣ לקוחה של המשרד במשך שנים, רכשה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מספיק זמן מראש. כשישה ימים לפני הטיסה לחו"ל חשה לא טוב ופונתה לבית החולים עם חשש לבעיה לבבית. הלקוחה נשלחה לסדרת בדיקות על מנת לקבוע את האבחנה הסופית והטיפול. כתוצאה מזה שערכה מראש את הפוליסה דרכנו, כולל סעיף ביטול / קיצור, קיבלה כמובן בחזרה את כל הכסף ששולם על הטיסות, המלון והכרטיס להופעה בחו"ל (הכל זוגי!) – בסך הכל מדובר על אלפי דולרים.

2️⃣ לקוח שלנו, ששהה כבר בחו"ל, ובצער רב קיבל ידיעה על התדרדרות פתאומית במצב בריאותו של אביו, עם חשש מיידי וכבד לחייו, נאלץ לעצור מיידית את החופשה בחו"ל ולחזור לארץ. הזמין את הטיסה הראשונה שהיה עליה מקום ושב לארץ – ממש בימים אלו צוות המשרד מטפל בתביעת ההחזרים עבור הטיסה ששילם והלילות שלא ניצל במלון.

3️⃣ לקוח ותיק של המשרד, שהזמין מראש טיסה עם בנותיו לחו"ל, ודאג לערוך מראש ביטוח נסיעות לחו"ל, עם כיסוי מקיף הכולל את סעיף הביטול / קיצור. כשבועיים לפני הטיסה המיועדת חש לא טוב, פנה לחדר מיון, שם אובחן עם בעיה רפואית חדשה, שהצריכה אותו להיכנס לסדרת בדיקות אבחנתיות (אשר לוקחות זמן) לאבחון מדויק וטיפול. לאחר שיחה איתנו פנינו לחברת פספורטכארד, התדיינו עם מחלקת החיתום בשם הלקוח, והעמדנו עבורו שתי חלופות: עדכון פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל בתוספת פרמיה עקב הסיכון או ביטול הנסיעה וקבלת החזר כספי על כרטיסי הטיסה לכל המשפחה שבוטחה.

אז אל תגידו "לא ידענו", "לא שמענו", ואל תרכשו פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל באינטרנט, ב"קופת החולים" או דרך "ויזה"! כי פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל צריך לדעת להתאים לאופי הנסיעה, לעשות אותה בזמן ובצורה מדויקת.

וכמו תמיד, אנו שבים ומזכירים לכם כי מחיר פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שתערכו עם או ללא סוכן, יהיה זהה, אך, רק באמצעות הסוכן תרוויחו בנוסף לכל גם ליווי מקצועי מהשורה הראשונה, ביטחון, שקט נפשי, התאמה מלאה של הפוליסה לצרכי הנסיעה ולא פחות חשוב – שירות וליווי מקצועי מהשורה הראשונה 24/7/365 באמצעות אדם שאתם מכירים באופן אישי, גם בקרות מקרה – חלילה!

מתכננים טיסה לחו"ל בקרוב? הזמינו דרכנו ביטוח נסיעות מותאם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *