האם משפחתכם מוגנת גם בפני מקרה של גילוי מחלה קשה?

ביטוח מחלות קשות הינו ביטוח מסוג פיצוי, המעניק למבוטח סכום כסף, אשר נקבע מראש בתנאי הפוליסה, בעת גילוי מחלה קשה או בעקבות אירוע רפואי חמור. פוליסת ביטוח מחלות קשות כוללת מעל לשלושים מחלות, אשר עצם הגילוי שלהן עלול להכביד מאוד על המשפחה, לגרום לעלייה משמעותית בהוצאות, לעיתים להיעדרות ארוכה או התפטרות של אחד או שני בני הזוג ממקום העבודה ועוד.

האם אתם ומשפחתכם מוגנים גם בפני מקרה של גילוי מחלה קשה? היכנסו וקראו מעט יותר על פוליסת המחלות הקשות, מה היא כוללת ומדוע כדאי לרכוש אותה.

הידעתם? מה כוללת פוליסת ביטוח המחלות הקשות?

ביטוח מחלות קשות מיועד "לטפל" בירידת ההכנסות של התא המשפחתי, ולהכניס לחשבון הבנק סכום כסף גדול, נטו, באופן יחסי, במזומן. חשוב להבין כי ביטוח דוגמת אובדן כושר עבודה לא עונה לחלוטין על הצורך של הירידה בהכנסות, מכיוון שהוא משלם רק 75% מהמשכורת, ברוטו, ורק אחרי תקופת המתנה.

כמו כן, חברות הביטוח השונות מציעות שירותים "נלווים" בעת גילוי מחלה, כחלק מפוליסת ביטוח המחלות הקשות וביניהם:

✔️ מרכז מקצועי לסיוע והכוונה למשך תקופת המחלה – אשר יוצר קשר טלפוני עם המבוטח, נותן יחס אישי, מציע עזרה מכל סוג אפשרי וגם כאלה שהמבוטח לא חשבת שאפשרי
✔️ הכוונה רפואית
✔️ קיצור תורים לבדיקות קריטיות (כגון: MRI, PET, CT)
✔️ תיאום בדיקות וטיפולים רפואיים (חוסך ללקוח את הבירוקרטיה של ההתעסקות בנושא)
✔️ איתור טיפול רפואי, בהתאמה אישית
✔️ מתן מידע לגבי התייעצות נוספת עם מומחים בארץ ובחו"ל
✔️ סיוע סוציאלי – מתן מידע לגבי זכאות מגורמים שונים

ולכל זה מתווסף, במידה ובחרתם להשתמש בשירותים שלנו, שירות וליווי מקצועי מהשורה הראשונה 24/7/365, באמצעות בעל מקצוע שאתם מכירים באופן אישי – סוכן מטפל 24/7. שיודע וידאג למצות עבורכם את כל הזכויות באופן הנכון והמדויק ביותר.

 

מעוניינים לבטח את עצמכם בביטוח מחלות קשות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *