סיפור הצלחה בתביעה מורכבת – אובדן כושר עבודה חלקי

כפי שאני מרבה לספר לכם, לקוחות המשרד שלנו במסלול 'סוכן נאמן לקוח' נהנים מתיק ביטוח ופנסיה המותאם בדיוק לצורך שלהם! ולא פחות חשוב, מסוכן שמלווה אותם ומעניק מענה מהיר ומקצועי ברגעים בהם עולה הצורך, וכזה שלצידו עומד צוות מנצח בשירות ובמקצועיות! הפעם אספר לכם על תביעה מורכבת במיוחד, עליה עבדנו במשך כשנה, והכל כדי לעזור ללקוח יקר לממש את זכויותיו עד תום!

הפעם אספר לכם על תביעה מורכבת במיוחד של אובדן כושר עבודה חלקי, עליה עבדנו במשך כשנה, והכל כדי לעזור ללקוח יקר לממש את זכויותיו עד תום!

יואל שמר על קרן הפנסיה שלו, לא התפתה להצעה ממוכרן – ולכן התאפשר לי לעזור לו

יואל ורחל (שמות בדויים), הצטרפו אלינו במסגרת שיטת סוכן נאמן לקוח לפני כחמש שנים. כשנתיים לאחר מכן הגיע מוכרן לעבודתה של רחל, והצליח לשכנע אותה להעביר את הטיפול בתיקה אליו, כאשר יואל החליט בכל תוקף להישאר מטופל על ידי המשרד.

עברו כשנתיים מאז שרחל העבירה את תיקה ויואל בחר להשאירו, ולצערנו הרב, יואל חלה בסרטן קשה מאוד. מיד כמובן התגייסתי לטפל עבורו בתביעה, וכאן חשוב להבין – עלות של טיפול בתביעה כה מורכבת, שלוקחת פרק זמן כה ארוך, ללקוח שאינו מנוי על שיטת 'סוכן נאמן לקוח' שלנו, יכולה להגיע לסכומים גבוהים במיוחד, כפועל יוצא מהיקף העבודה הרב שיש בניהול תביעה מסוג זה.

ליואל יש קרן פנסיה בחברת מגדל, ובשל מחלתו הוא נקלע למצב של אובדן כושר עבודה חלקי, שאומר שהוא לא יכול לעבוד מעל X שעות ביום. כאן חשוב להבין את מורכבות התביעה, ממספר סיבות, והן:

  1. תביעה מקרן פנסיה הינה תמיד תביעה מורכבת יותר מאשר תביעת ביטוח "רגילה".
  2. תביעת אובדן כושר עבודה הינה בתחום ה"אפור", בניגוד לתביעות כגון: מחלות, תאונות, מקרי מוות חלילה וכדומה.
  3. בתקופות שונות במהלך התביעה מצבו של המבוטח היה שונה, לפרקים לא יכול היה לעבוד כלל ולעיתים הצליח לעבוד רק מספר שעות ביום.

 

כמו כן, צריך להבין כי בתביעת אובדן כושר עבודה מקרן הפנסיה, הקרן מקזזת ראשית את הכספים המגיעים למבוטח מהביטוח הלאומי ומשלמת רק את ההפרש. וכמו שכולכם יכולים להבין, עד כמה שהתביעה מקרן הפנסיה מורכבת, תביעה מול הביטוח הלאומי מורכבת פי כמה וכמה… כך היה גם במקרה של יואל, שהתביעה שלו מול הביטוח הלאומי נמשכה במשך למעלה משנה, עד שהסתיימה ואושרה.

תביעה מקרן הפנסיה הינה תביעה מורכבת – לכן חשוב להיערך מראש

במצבים מסוג זה אני עושה את כל ההכנות מראש, נערך עם המסמכים הדרושים מבעוד מועד, כל זאת כדי לא לעכב את התביעה, ומיד ברגע שהתביעה מול הביטוח הלאומי מסתיימת – מגיש את כלל המסמכים והאישורים לקרן הפנסיה. ואכן, הכל הוגש לקרן הפנסיה מיד לאחר שיואל סיים את התנהלותו מול הביטוח הלאומי, התביעה אושרה במהרה, וקרן הפנסיה העבירה את התשלומים המגיעים ליואל באופן רטרואקטיבי – למעלה מ-90,000 ₪ שנכנסו לחשבונו עוד לפני ראש השנה, מה שבהחלט הקל עליו במהלך התקופה המורכבת בה הוא שרוי.

חשוב להדגיש כי כאשר יואל הגיע אליי לראשונה, לא היה ברשותו ביטוח עבור מחלות קשות. כמובן שזה משהו שהוספתי לו כחלק מהבדיקה הראשונית שביצעתי עבורו. וכבר בפברואר 2021 יואל קיבל במיידית את הפיצוי בגין מחלה קשה בסך של למעלה מ-100,000 ₪, מה שבהחלט נתן לו "אוויר" לשנה וחצי שעברו, עד שקיבל את התשלומים הרטרואקטיביים.

כמובן שבזאת לא תמה התביעה, יואל ימשיך לקבל את הסכומים המגיעים לו גם בחודשים הבאים, יבוצעו עבורו תיאומי מס בהמשך, יוצגו מסמכים רפואיים נוספים המעידים על השינויים במצבו, בתקווה כמובן שיחלים במהרה, אך גם אם לא – כדי שימשיך לקבל את התשלומים מקרן הפנסיה עבור אובדן כושר העבודה שלו.

בשורה התחתונה חברות וחברים, השירות שלנו, במסגרת שיטת 'סוכן נאמן לקוח', הוא הביטוח של הביטוח! יואל אמנם היה מבוטח עבור אובדן כושר עבודה במסגרת הפנסיה, אך כבר הבנתם שמדובר על תביעה מורכבת מאוד, שגם עבור אדם בריא לא יהיה פשוט לנהל אותה, על אחת כמה וכמה כאשר נקלעים למצב רפואי מורכב, דוגמת מצבו של יואל.

יואל היקר, מאחלים לך שתחלים כמה שיותר מהר ולא תזדקק להמשך התשלומים מקרן הפנסיה, אך כמובן שעד שתחלים אנחנו נמשיך לעמוד לצידך, כדי שתוכל להתרכז בעיקר – בהחלמה שלך.

גם אתם מעוניינים בסוכן נאמן לקוח שידאג לאינטרסים שלכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *