נעים להכיר, סתיולי צרכנות נבונה בביטוח – משרד ותיק המתמחה בניהול תיקי ביטוח וליווי משקי בית בנושא חסכונות ארוכי טווח בגישה חדשנית וייחודית.
סתיולי מאמינה בצרכנות נבונה בביטוח, ומציעה לכם מגוון פתרונות ביטוח ליצירת מעטפת ביטוחית מושלמת
סתיולי מאמינה בצרכנות נבונה בביטוח, ומציעה לכם מגוון פתרונות ביטוח ליצירת מעטפת ביטוחית מושלמת
אם הייתי מוציא ספר אודות חוויותיי בתחום המקצועי – הסיפור הבא היה תופס אולי חלק מרכזי מבין הסיפורים בספר כסיפור "הלא יאומן כי יסופר".
זוג לקוחות המשרד, זו השנה השישית, בתחילת שנות החמישים לחייהם, אנשים טובים ויקרים שלאורך השנים לא ידעו לומר "לא" להצעות שונות שהתקבלו ממוכרנים טלפוניים בתחום הביטוח, ולכן כל שיחת טלפון כזאת מקפיצה אותם (ואז אותי…). אמנם עם השנים הם למדו לסנן, אבל לפני כמה ימים נשבר השיא…
רק לפני כחודשיים וחצי ישבו יחד במשרדי סתיולי לפגישה השנתית, בה עברנו באופן מדוקדק על כל התיק הביטוחי שלהם וכתוצאה מכך, עדכנו את הדרוש, שיפרנו והטבנו ככל הניתן – בדיוק כפי שאני נוהג בכל פגישה שנתית שכזו.
אתמול התקשרה לבעל מוכרנית נמרצת של אחת מחברות הביטוח הישיר, ובמשך לא פחות מ-40 דקות (!) לא עזבה את הלקוח שלי, כשהיא מציעה לו לרכוש באמצעותה ביטוח חיים בהנחה קבועה של 50% לכל החיים, במקום ביטוח החיים שיש לו כיום באמצעותי… נשמע טוב, לא? לפי רמת המוטיבציה של אותה מוכרנית, ניתן לנחש שככל הנראה חסרים לה כמה ביטוחי חיים להשלמת יעד המכירות החודשי או לזכייה במבצע גואטמלה או וואטאבר… אבל, מה לעשות… כשסופרים שקלים, לכאורה, ולא צורך ביטוחי – הצליחה אותה מוכרנית לטעת ספקות בלב הלקוח שלי, שמיהר להתקשר אליי כשהוא נסער ואמר לי: "ערן, אתה יודע שאני איתך, אבל היא הציעה לי הנחה של 50%! וקבועה לכל החיים!…"
אז מיהרתי לעשות סדר:
אז הלקוח אמר לי "תשמע, אבל היא אמרה שמה שיש לי לא מספיק, אז תגדיל לי את הביטוח בבקשה!"
ואז אמרתי לו… ידידי היקר… האם באמת נראה לך הגיוני, במצב בו ישבנו רק לפני חודשיים וחצי לפגישה מקיפה, במהלכה ביצענו בדיקה מדוקדקת של כל הביטוחים והצגתי בפניכם את הנתונים הקיימים במלואם, ראיתם בדיוק כמה יש לכם והסכמתם שזה מספיק, ועכשיו רק בגלל שיחה לא אחראית מול מוכרנית שכל מטרתה היא לסמן V על מכירת פוליסת ביטוח – אני אנצל את הסיטואציה ואמכור לך בצורה קלילה ונמהרת פוליסה נוספת? בל ניתמם שאמנם רכישה כזו תקנה לי בונוס נחמד על המכירה – אבל לא בבית ספרי!
בשורה התחתונה, חזרתי בפניו שוב באופן נינוח על הנתונים הקיימים בתיק הביטוח, וציינתי שבמקרה אסון חלילה, יעמדו לרשות אישתך XXXXX שקלים בכל חודש, לכל צורך ועניין – ושאלה פשוטה לי אליך – האם זה מספיק? עכשיו כשהבין, אמר לי בחיוך "ברור, זה הרבה יותר ממה שאני מכניס היום"…
וזהו חברים, על רגל אחת, בדיוק ההבדל המהותי בין מוכרן לבין סוכן ביטוח נאמן לקוח, ששומר על האינטרסים שלכם – ושפרנסתו מתבססת על שירות וליווי הלקוחות לאורך השנים ולא ממכירת ביטוח "על הדרך".
מעוניינים בבדיקת תיק הביטוח והתיק הפנסיוני שלכם?
מרכז מסחרי צורן
דרך לב השרון 42, ת.ד. 7715
09-773-7733
09-773-7737
office@stavli-ins.co.il